Jump to content

1.0.3.0 naar 1.0.4.0?


flashingst

Recommended Posts

Hey,

Ik heb sinds vorige week GTA IV op mijn laptop geïnstalleerd. Ik heb nu patch 1.0.3.0 met een commandline en hij werkt nu gewoon prima. Nu heb ik gehoord dat je alleen in 1.0.3.0 shadows uit kunt zetten en in een hogere patch niet meer?

Is het beter als ik een update doe naar 1.0.4.0 of kan ik beter op 1.0.3.0 blijven? SPecs:

Intel Core i3 350M @2,27GHz

Intel HD Graphics 1723MB VRAM

4GB RAM

Windows 7 Home Premium 64bit

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Overweeg dan eventueel om de laatste patch (1.0.7.0) te installeren, misschien is die nóg beter. Is die het niet? Dan kan je nog altijd terug.

Je moet wel het hele spel opnieuw installeren en veel mods werken beter op oude patches ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee want in 1.0.7.0 kun je de shadows niet uit zetten dacht ik... En ik heb het spel zelf niet geïnstalleerd dat heeft een vriend van me voor mij gedaan (wel legaal, met cd). Maar heb die cd nu niet hier thuis??

EDIT: ga nu 1.0.7.0 installeren, anders vraag ik die cd wel een keer aan hem

Bewerkt: door flashingst
Link to comment
Delen op andere websites

Nee want in 1.0.7.0 kun je de shadows niet uit zetten dacht ik... En ik heb het spel zelf niet geïnstalleerd dat heeft een vriend van me voor mij gedaan (wel legaal, met cd). Maar heb die cd nu niet hier thuis??

Dat kan je wel hoor, je kan zelfs de night shadows aan en uit zetten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...