Julez Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 ik heb em gedownload en alles gedaan wat er staat dat je moet doen, en als ik gta3 wil spelen, geeftie bij het laden van een savedgame en een newgame halverwege een foutmelding.... weet iemand missgien warom??? :huh: Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 ik heb em gedownload en alles gedaan wat er staat dat je moet doen, en als ik gta3 wil spelen, geeftie bij het laden van een savedgame en een newgame halverwege een foutmelding.... weet iemand missgien warom??? :huh: Misschien dat 'ie 't gewoon niet doet? Heb ik ook wel eens bij Mods of Trainers.. is heel Klote, maar zul je gewoon de gewone versie moeten spelen :unsure: Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ik heb em gedownload en alles gedaan wat er staat dat je moet doen, en als ik gta3 wil spelen, geeftie bij het laden van een savedgame en een newgame halverwege een foutmelding.... weet iemand missgien warom??? :huh: De 'gewone' versie is dus de legale.. Ik had namelijk ook een illegale versie van GTA 3 waar hij precies hetzelfde deed, toen heb ik hem maar gekocht en hij deed het wel.. En het is het kopen waard. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Meestal zit er wel een handleiding bij de mod, lees die door en kijk of je alles (goed) gedaan hebt. Als hij dan nog niet doet is de mod gewoon onstabiel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.