Jump to content

spacestation werkt niet?!


Julez

Recommended Posts

ik heb em gedownload en alles gedaan wat er staat dat je moet doen, en als ik gta3 wil spelen, geeftie bij het laden van een savedgame en een newgame halverwege een foutmelding.... weet iemand missgien warom??? :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb em gedownload en alles gedaan wat er staat dat je moet doen, en als ik gta3 wil spelen, geeftie bij het laden van een savedgame en een newgame halverwege een foutmelding.... weet iemand missgien warom??? :huh:

Misschien dat 'ie 't gewoon niet doet?

Heb ik ook wel eens bij Mods of Trainers.. is heel Klote, maar zul je gewoon de gewone versie moeten spelen :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
ik heb em gedownload en alles gedaan wat er staat dat je moet doen, en als ik gta3 wil spelen, geeftie bij het laden van een savedgame en een newgame halverwege een foutmelding.... weet iemand missgien warom??? :huh:

De 'gewone' versie is dus de legale..

Ik had namelijk ook een illegale versie van GTA 3 waar hij precies hetzelfde deed, toen heb ik hem maar gekocht en hij deed het wel..

En het is het kopen waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...