japiodegraaf Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Hallo GTA IV spelers, Ik zou graag de Simple native trainer installeren in GTA IV en heb meerdere topics gelezen over dit onderwerp maar ik snap het niet. Ik heb wel begrepen dat je asi loader nodig hebt maar ik snapte asi loader ook niet dus kan iemand mij plz helpen? Alvast Hartelijk bedankt! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Je plaats de asi loader dus de dsound.dll en scripthook.dll in de GTA 4 map plus de trainer.ini en trainer.asi en je voert launch.exe als administrator dan moet het werken. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Senne heeft er een mooie tut overgeschreven: http://www.gtaforum.nl/topic/107315-ivov-asi-mods-installeren/ Reageren
japiodegraaf Geplaatst: 26 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Oke bedankt ik ga het proberen als het niet lukt zet ik wel en berichtje maar Zeker bedankt voor de Hulp Reageren
japiodegraaf Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2011 ik heb senne's manier geprobeerd maar het werkte niet daarna heb ik xliveless gebruikt het werkte niet maar ik heb eat auto mods zou dat ervoor zorgen dat het niet werkt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.