Jump to content

(IV) Bobcat


EXIT

Recommended Posts

hey,

vandaag (omdat ik een nieuwe computer heb) me eigen eens bezig gehouden met het modden van IV (de eerste keer voor mij wat GTA IV betreft)

en omdat ik de bak van de bobcat zo lelijk vond ben ik daar maar eens mee begonnen.

zelf vind ik dat de belichting nog niet helemaal optimaal is (zie zijkant) daarmee heb weinig ervaring

gtaiv2011080515581486.png

gtaiv2011080515583269.png

gtaiv2011080515584329.png

Orgineel

Bobcat_%28GTA_IV%29.jpg

foto van Wikigta.org

Download beta 0.3 bobcat.rar

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit! Maar ik zou die Sidebars een beetje veranderen, vindt ze nu nogal vierkant. Misschien een beetje rond. En het zou misschien ook leuk zijn als hij een beetje glimt, hij is een beetje dof, vind je niet? Maar verder leuk idee en ziet er beter uit als de originele! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm

bijna alles is er nog origineel aan De rolbar (oftewel metalen buizen) zitten er nog altijd op, alleen toevallig in de versie van de screenshot niet (random)

sidebars zijn nog altijd de originele.

eigenlijk heb ik alleen de bak opnieuw gemaakt en de kofferklep groter gemaakt, en de bumper wat breder. voor de rest is alles nog origineel.

moet idd nog wel wat meer gaan glimmen.http://img51.imageshack.us/img51/3524/gtaiv2011080515584329.png

gr EXIT

Oja voor degene die niet veel verschil zien (buite de buizen :D)

gtaiv2011080515584329.png

bobcatgta4rear.jpg

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had namelijk niet gezien dat de standaard Sidebars er nog op zaten. Maar laat je creativiteit mooi je gang gaan. Wel jammer dat ik geen GTA IV op m'n pc kan spelen, anders had ik hem wel gedownload en misschien ook wat aanpassingen gedaan. Maar ik laat jou mooi je gang gaan. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb de laadbaak aan de uiteinde ronder gemaakt toch?

eigelijk is de complete bak anders, de spatborden die er orgineel over zitten zijn weg, en de bak is 1 geheel aan de auto. tewijl vroeger de bak en de voorkant naar mijn idee

niet echt bij elkaar hoorde. (zie je duidelijk toch?)

nu is de downloadbare versie verbeterd en zijn de zijkanten mooier. foto's volgen nog als er wat meer dingen veranderd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gedaan, hij is echt goed gelukt. :bier:

Mee eens, nu nog wachten tot dat ik Grand Theft Auto IV heb.

Ben toch bijna jarig nog een paar weken en dan hoop ik maar dat ik hem ook echt krijg :puh:

Dan ga ik lekker vaak rondrijden in Bobcat, :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hij ziet er best vet uit, maar persoonlijk ben ik wel een fan van de originele old school bak die er op zat. Ik zou persoonlijk die "rand" die origineel rond de achterbak loopt wel er weer op zetten, dat staat wat meer industrieel, het is nu zo rond van boven. 't Lijkt alsof er heel veel onnodige poly's uit de oude achterbak nog rond de wielkas zweven en dat je daaroverheen je bak hebt gemaakt, maar dat moet wel te fixen zijn als je die onnodige poly's weghaalt :).

Heb je `m ook 4wd gemaakt?

Je zou is moeten proberen bij de drive type in handling lines 0.28 te zetten, dat heb ik bij mij ook gedaan(verder heb ik zeg maar de "realistic driving and flying" mod geïnstalleerd en daarna drive type op 0.28 gezet), betekend dat 28% van de power naar de voorwielen gaat... Rijdt fijner imho.

Ga 'm overigens niet downloaden want nadat m`n pc crashte start RGSC niet meer op, GTA EFLC start niet meer na herïnstallatie(crasht) en in GTA IV kan ik dus niet mee online vanwege RGSC :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...