3LOPIX Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 (bewerkt) TIP: Maak een .rar bestand en zet daar de Bobcat files die jij hebt gemaakt in, Dan moet je hem even posten bij downloads. Bewerkt: 7 augustus 2011 door Xezel Reageren
EXIT Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 TIP: Maak een .rar bestand en zet daar de Bobcat files die jij hebt gemaakt in, Dan moet je hem even posten bij downloads. bedankt voor de tip, wist ik trouwens al der zweven daar wat downloads rond van mij wat betreft gta sa maar deze vind ik persoonlijk nog niet goed genoeg om daar bij te staan, voor diegene die willen zal in de begin post zolang mogelijk de laatste versie beschikbaar zijn en daar moet je het maar mee doen Reageren
3LOPIX Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 TIP: Maak een .rar bestand en zet daar de Bobcat files die jij hebt gemaakt in, Dan moet je hem even posten bij downloads. bedankt voor de tip, wist ik trouwens al der zweven daar wat downloads rond van mij wat betreft gta sa maar deze vind ik persoonlijk nog niet goed genoeg om daar bij te staan, voor diegene die willen zal in de begin post zolang mogelijk de laatste versie beschikbaar zijn en daar moet je het maar mee doen Gewoon doen, hij is hartstikke goed. Reageren
EL_Dutch_Chef Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Hoi Echt mooi gedaan ik wou dat ik dat allemaal kon maar dat kan ik niet Groetjes EL Dutch Chef Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.