Jump to content

Steam naam/nickname


paul007

Recommended Posts

Hallo iedereen!

Ik ben bang dat ik hier verkeerd post maar ik weet niet waar ik het anders moet neerzetten.

Ik heb dus een vraag omtrent Steam. Als je een account aanmaakt, is die accountnaam dan de naam die andere gebruikers kunnen zien? Of is dat de nickname/bijnaam die je later pas kunt instellen? Welke naam is nou openbaar of zijn ze dat allebei?

En als ik een account verwijder kan ik daarna later wel weer een nieuw account maken op hetzelfde e-mailadres waar het verwijderde account op stond?

Sorry voor de misschien wat onduidelijkheid

Thanks! :)

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Je registreert met je accountnaam en dat wordt ook je zichtbare naam, maar je kan later bij instellingen de naam die andere mensen zien gewoon aanpassen. De games die je koopt en installeert hangen dus vast aan je accountnaam & e-mailadres, die je niet kan wijzigen. Accounts verwijderen en nieuwe maken is dus niet mogelijk tenzij je je games kwijt wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Je registreert met je accountnaam en dat wordt ook je zichtbare naam, maar je kan later bij instellingen de naam die andere mensen zien gewoon aanpassen. De games die je koopt en installeert hangen dus vast aan je accountnaam & e-mailadres, die je niet kan wijzigen. Accounts verwijderen en nieuwe maken is dus niet mogelijk tenzij je je games kwijt wil.

Nog een kleine toevoeging: Vrienden toevoegen moet ook met hun accountnaam. En E-Mail kan je veranderen !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...