MJ_Forever Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Hallo, volgens de laatste geruchten heb ik vernomen dat Sony eind 2011 gaat beginnen aan de productie van de Playstation 4. Ook heb ik vernomen dat de PS4 iets ingebouwd zal hebben zoals de kinect. Weet iemand nog meer over deze nieuwe console? Zoals de vermoedelijke richtprijs, uitzicht, foto's,...
TekaLoca Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Las ik gisteren al op Wikipedia. Maar ik heb gelijk even 'PlayStation 4' ingetikt op Google, en ik kreeg dit. Het zijn denk ik nog steeds geruchten
MidnightMayhem Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Ik heb overlaatst nog horen zeggen dat PS3 nog minstens 7 jaar zou moeten meegaan; ik denk niet echt dat er nu al iemand behoefte heeft aan een nieuwe console.
Velaro Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Ik heb overlaatst nog horen zeggen dat PS3 nog minstens 7 jaar zou moeten meegaan; ik denk niet echt dat er nu al iemand behoefte heeft aan een nieuwe console. De bedoeling is inderdaad dat de PS3 10 jaar mee gaat. (dus tot 2016 - 2017) Dat wil echter niet zeggen dat er tot die tijd geen nieuwe console komt, want de hardwarecyclussen overlappen elkaar. Het is niet omdat er een nieuwe console komt, dat de oude in de vuilbak verdwijnt en niet meer ondersteund wordt. (behalve bij de 1ste Xbox dan) Ik verwacht dan ook de PS4 in 2013-2014.
benhelsloot Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 ik heb mijn ps3 al 4 of 5 jaar en ik vind het nog steeds een fijne console en 3 van mijn vrienden hebben nog dit jaar een playstation 3 gekocht en dus dat zou sh*t zijn voor hun als er alweer een ps4 komt
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Zolang er nog niks is aangekondigd is zo'n topic ook niet nodig. Voor de Playstation 3 kan je hier terecht. Topic locked.
Recommended Posts