Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Het grote: PS3 topic.

Playstation 3

CPU: Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache

7 x SPE @3.2GHz

7 x 128b 128 SIMD GPRs

7 x 256KB SRAM for SPE

* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy

Total floating point performance: 218 GFLOPS

GPU: RSX @550MHz

1.8 TFLOPS floating point performance

Full HD (up to 1080p) x 2 channels

Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines

Sound:

Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)

Memory:

256MB XDR Main RAM @3.2GHz

256MB GDDR3 VRAM @700MHz

System Bandwidth:

Main RAM -- 25.6GB/s

VRAM -- 22.4GB/s

RSX -- 20GB/s (write) + 15GB/s (read)

SB -- 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)

System Floating Point Performance:

2 TFLOPS

Storage:

Detachable 2.5" HDD slot x 1

I/O

USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)

Memory Stick standard/Duo, PRO x 1

SD standard/mini x 1

CompactFlash (Type I, II) x 1

Communication:

Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g

Bluetooth 2.0 (EDR)

Controller:

Bluetooth (up to 7)

USB 2.0 (wired)

Wi-Fi (PSP)

Network (over IP)

AV Output

Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p

HDMI: HDMI out x 2

Analog: AV MULTI OUT x 1

Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1

Disc Media:

CD PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)

DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW

Blu-ray Disc: PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE

Screens:

05.jpg

04.jpg

03.jpg

01.jpg

02.jpg

ps3controller.jpg

ps3withconroller3lt.jpg

Release List:

# Tekken -- Namco.

# Killzone -- Guerilla

# Vision Gran Turismo -- Polyphony Digital

# Formula One -- Sony Liverpool

# Untitled Old West Game -- Rockstar

# Oh-Ni -- Koei

# Mobile Suit Gundam -- Bandai

# Devil May Cry 4 -- Capcom

# Super Gory Wolfensdtein Style FPS -- Insomniac

# Metal Gear Solid 4 -- Konami

# PYEdentify Voice Recognition Game -- SCEA

# Fifth Phantom Saga -- Sega

# Heavenly Sword -- Sony

# Warhawk -- Incognito

# Killing Day -- Ubisoft

# Motor Storm -- Evolution

Erg futuristisch allemaal. Dit wordt weer een zware strijd tussen de Xbox 360 en PlayStation3!!!

Nieuwe GTA dus in 2006 :)[/size]

Bron: Powerweb & IGN

  • Replies 4.8k
  • Views 304.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • het ac power cord is voor de stroom,de av kabel is om je ps3 intepluggen in je tv en de usb-kabel is om je controller opteladen.

  • Grand Theft Auto TOM
    Grand Theft Auto TOM

    Je had Google kunnen gebruiken, maar ik zeg het wel gewoon eventjes; [table=header]AC power cord | AV kabel | USB kabel kabel om PS3 aan te sluiten aan het stopcontact | kabel om PS3 aan te sluiten

Posted Images

Featured Replies

WAUW ziet er machtig uit !!!

heeft al meer mogelijkheden dan Xbox

en nog een nieuwe GTA in 2006

Help ik krijg een hartaanval :o

se7en kun mss effe de bron erbij zetten

Edited by Tha Real G.

Schijt voor de '360, PS3 is machtig en nu van mij !!! B)

Mooi ding, alleen de controller heeft wat lange benen.

Metal Gear Solid word nu door iemand anders gemaakt volgens mij ( andere Japanner ).

Edited by Sasuke

die controller is zwaar lelijk....en die playstation 3 letters lijkt op het spiderman lettertype

post-90-1116308383.jpg

die controller is zwaar lelijk....en die playstation 3 letters lijkt op het spiderman lettertype

vind ik ook, dat van dat lettertype zei ik ook op een ander forum. (wat vinden jullie van me nieuwe SIG)

Plaatje nieuwe killzone PS3 :

42915.jpg

42914.jpg

42913.jpg

Xbox360 word wereldwijd omstreeks kerst verwacht.

Handig nieuwtje ! :

Zoals bekend is zitten er een aantal verschillende aansluitingen op de PS3. Je kunt er onder andere WiFi en Bluetooth mee gebruiken, maar er zitten uiteraard ook een aantal USB aansluitingen op.

Sony heeft nu bekend gemaakt dat de USB aansluiting gebruikt kan worden om de PSP op aan te sluiten. De PSP zal op deze manier als controller voor de PS3 gebruikt kunnen worden. De mogelijkheden zijn nog niet exact bekend, maar er zal waarschijnlijk voortgeborduurt worden op de mogelijkheden die de connectie van de Gameboy Advance naar de Gamecube bood.

Rockstar ondersteunt PS3

Ontwikkelaar Rockstar van de Grand Theft Auto serie heeft aangegeven dat ze de PlayStation 3 gaan ondersteunen. Dit was onder andere te zien in een trailer. Het spel heeft op dit moment nog geen naam maar het spel speelt zich af in de woestijn. Hier kun je de trailer downloaden.

Er waren ook geruchten dat een Grand Theft Auto spel meteen bij de PlayStation 3 lancering in de winkels zal liggen. Helaas blijken deze geruchten niet te kloppen.

Edited by Sasuke

*drooool* :wub:

Die moet ik krijgen.

Het design is niet zo perfect maar ik kan er mee leven.

En dat je gewoon je oude Playstation games erop kan spelen is helemaal geweldig!

Afgezien daarvan krijgen we ook nog een GTA ! :D

Sasuke, jij weet ook niet wat je wilt :lol:

Zelf ga ik nu zeker voor de PS3, die specs zijn geweldig, het design kan ik mee leven, maar de controller is zwaar lelijk..

Die screen van Killzone ziet er heerlijk uit, GTA als launchgame, dat is het wachten waard :)

Naja, dan geen GTA launchgame, wel een mooie R* game iig :)

Edited by Slimm

Er waren ook geruchten dat een Grand Theft Auto spel meteen bij de PlayStation 3 lancering in de winkels zal liggen. Helaas blijken deze geruchten niet te kloppen.

@ Slimm.

We zullen dus geen GTA bij de launch van de ps3 verwachten. :(

Dat wordt dus de nieuwe Ps3 kopen, er komt weer een nieuwe Gran Turismo en Gta :rolleyes: , maar ik ga hem nog niet direct kopen als hij uitkomt. eerst de pris wat laten zakken ook al weet ik niet hoeveel hij gaat kosten. Hij wordt vast veels te duur voor mij.

alles is zeker geweldig aan dat ding alleen controller

die letters vind ik niet zo lelijk

en ik heb zo'n gevoel dat de prijs niet zo leuk zal zijn :(

Edited by Invisible_M

en ik heb zo'n gevoel dat de prijs niet zo leuk zal zijn :(

Hmm zo'n gevoel heb ik ook al :(

Daarom ga ik net als Zerocooll even wachten met het aanschaffen van zo'n ding, laat eerst de prijs maar eens halveren..

Ziet er wel erg gaaf uit hoor, en ben ook gelijk benieuwd naar de nieuwe GTA natuurlijk.

Het spel heeft op dit moment nog geen naam maar het spel speelt zich af in de woestijn.

Hmm interessant B)

De PS3 is gewoon te mooi ik ga hem zekr kopen :exclamation: :blink:

Ik vind dit echte eyecandy... Ik zit met zo'n grote smile op me bek aangezien ik zie dat Sony nu al Microsoft voorbij streeft.. :D Ik heb het nooit op de Xbox gehad namelijk, en Sony zit al langer in 'the game'

Kortom de PS3 ligt binnen een geringe tijd in mijn kast.. :D, Net zoals 2 andere al zeiden wacht ook ik ff tot de prijs is gedaald, Dit ding zou namelijk enorm duur worden.. :blink:

Lekkere titels komen er uit voor de PS3, NEW GTA.. B) , Kortom hebben hebben hebben.. :D

Waar blijft Ninentdo nauw... :unsure:

2x zo snel als de XboX360, slim van Sony om te wachten tot de X360 uitkwam.

Mastergraphics zullen er zijn '2x zo goed als een GeForce 6800 Ultra'.. En die is al erg goed. :o

Hij zal op het begin erg duur zijn maar hij gaat in mijn kamer. ;)

De controllers zijn idd zwaar lelijk ik ben erg benieuwd hoe dat zit met R2,L2 kan je daar wel bij nu. <_<

Alleen als je ziet hoe snel hij kan gaan en hoe mooie graphics hij wel niet zou gaan krijgen. :rolleyes:

Het model is ook zeker prachtig.

Sasuke dat filmpje :blink: echt dat spel wil ik hebben mooi dat het er uit ziet.

I love it. :wub:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.