Jump to content

Nederlandse radio mod GTA IV


Dippie

Recommended Posts

Dat je bijvoorbeeld Q music kan luisteren als je in een voertuig zit.

dat je in dat spel,dat kan luisteren.

snap je het nu?

Dat was ook mijn idee. Misschien heb ik het niet goed geformuleerd?

Maar zo was het ook mijn idee, en volgens MegaDreams is er wel een dergelijke mod te ontwikkelen. Maar je moet alleen weten waar je die livestreams vandaan moet halen, die in een mod zetten, en dan zou het moeten werken toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Zie het niet lullig maar wat je ook kan doen is gewoon het geluid van de muziek op GTA IV uitzetten en een radiozender via internet aanzetten

Ja, dat kan. Alleen heb je dan nog steeds radio als je niet in een voertuig zit, en bezig bent met een missie. Of je moet steeds uit het spel om de stream van de radio uit/aan te zetten.

Dit wil ik dus niet, en dus wil ik een modificatie voor Nederlandse radiozenders ipv de ingame radiozenders van GTA IV ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Car mods zijn wel even leuk voor singlesplayer maar op zich kan je bij independece fm ook gewoon een Nederlandse radio van maken maar in TBogT zijn er al betere nummers als:

Disco inferno

Relax take over

Relight the fire (volgensmij niet de goede titel)

Er zitten er nog wel wat meer bij maar weet de titel zo gauw even niet

hahaha jij weer met je vice city fm :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je mag ook reageren wanneer je dit een goed of slecht idee vind. Niet alleen de mensen die verstand hebben van modificaties maken hoeven te reageren, maar iedereen (als je een mening hebt).

het kan op zich wel maar het is heel veel werk

ten eerste e moet alle muziek en reclame in 1 bestandje aan bij elkaar doen :bonk:

ten tweede je moet alle logos op nieuw maken _O_

en ja dat kost veeeel tijd maar het kan wel! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Je mag ook reageren wanneer je dit een goed of slecht idee vind. Niet alleen de mensen die verstand hebben van modificaties maken hoeven te reageren, maar iedereen (als je een mening hebt).

het kan op zich wel maar het is heel veel werk

ten eerste e moet alle muziek en reclame in 1 bestandje aan bij elkaar doen :bonk:

ten tweede je moet alle logos op nieuw maken _O_

en ja dat kost veeeel tijd maar het kan wel! :)

Hoezo, de muziek + reclame bij elkaar plaatsen?

Ik heb het hier over live streaming, zoals dat ook gebeurt op bijvoorbeeld www.nederland.fm of www.kiesfm.nl

En dan dus verschillende zenders waar je van kunt streamen, het liefst 19, omdat er ook zoveel zender in-game zitten in GTA IV.

Er moet dus voor worden gezorgd dat een stream pas aan wordt gezet wanneer je hem daadwerkelijk op die radiozender zet, en de stream dus weer uit gaat wanneer je een andere zender kiest. Dit voorkomt onnodig gebruik van de internet-bandbreedte...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...