Jump to content

Vakantie Sig


Big Boss

Recommended Posts

Type: Signature

Stijl: Klassiek?

Grootte: 500x150px

Voorbeeld: http://www.paintingsilove.com/uploads/9/9743/african-giraffe.jpg

Tekst: Vrij groot, maar niet in het midden op de sig, in het zwart: Op vakantie . En dan nog ergens in het klein deze quote in een donkergrijze kleur: “The world for once in perfect harmony” (inclusief aanhalingstekens)

Rand: Ja, 1px zwart of donkergrijs

Kleuren: Geel, Oranje, Rood, Zwart

Render (optioneel):

Extra (optioneel): Zondagmorgen vertrek ik. De sig zal waarschijnlijk alleen gedurende twee weken gedragen worden, dus je hoeft er niet heel veel moeite in te steken (mag natuurlijk altijd wel). :)

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gezien heb ik morgen (straks om precies te zijn) mijn computer terug dus beschik ik dan weer over Photoshop en zal dan wat voor je proberen :)

EDIT: Computer nog steeds niet binnen, dus het zal voor morgen/donderdag zijn..

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kan ik wel even wat in elkaar zetten voor je. :)

http://i494.photobucket.com/albums/rr302/2fast12/Opvakantie.png

Thanks. Die van Jesperkaj zou ook wel wat zijn, mochten de verhoudingen nog enigszins kloppen. Beetje zonde. Voor de rest; :tu:

Beter dan 2fast zou ik niet kunnen, BB, dus moet ik nog steeds wat proberen? :)

BigBossVakantieSigRQ.jpg

[img=http://i844.photobucket.com/albums/ab10/FlashTekSz/BigBossVakantieSigRQ.jpg]

Zelf vind ik hem niet erg mooi, heb dan ook wat zitten klooien in de filters etc. etc. :7

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Thanks. Die van Jesperkaj zou ook wel wat zijn, mochten de verhoudingen nog enigszins kloppen. Beetje zonde. Voor de rest; :tu:

Dat komt omdat de breedte veel langer is dan de hoogte van de afbeelding, dus het resizen gaat een stuk moeilijker om de afbeelding in z'n geheel te laten zien, iets wat 2fast{0} niet heeft gedaan.

Dat lijkt met paint gedaan :puh:

Met paint kan je breedte van de tekst niet veranderen, dus ga niet dit soort onzin roepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks. Die van Jesperkaj zou ook wel wat zijn, mochten de verhoudingen nog enigszins kloppen. Beetje zonde. Voor de rest; :tu:

Dat komt omdat de breedte veel langer is dan de hoogte van de afbeelding, dus het resizen gaat een stuk moeilijker om de afbeelding in z'n geheel te laten zien, iets wat 2fast{0} niet heeft gedaan.

Dat lijkt met paint gedaan :puh:

Met paint kan je breedte van de tekst niet veranderen, dus ga niet dit soort onzin roepen.

Het plaatje is inderdaad te groot om in een signature van die breedte te verwerken. :)

Denk dat je dan of een vervormde signature moet nemen of eentje die niet geheel is. Of even een andere afbeelding zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...