stefan321 Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 hallo. ik heb een probleem met me save game die ik heb gedownload. ik plaats hem in het goede mapje gta sa user files ofzo iets maar als ik hem ingame aanklikt start ie een newgame als iemand mij hiermee kan helpen dan dankuuwel Reageren
Svenie Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 Je hebt de verkeerde versie gedownload. Ofwel heb je een V1 savegame gedownload en heb je de V2 versie van het spel, ofwel heb je een V2 savegame gedownload en heb je de V1 versie van het spel. Om te weten welke versie je hebt: Hoe zie je welke versie je hebt?Er is een makkelijkere manier om te kijken welke versie je hebt. 1. Ga naar de map "Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script" 2. Kijk bij het bestandje script.img of het bestandje "562 kb" of "568 kb" groot is. 3a.Is het bestandje 568 kb' date=' dan heb je versie 1. 3b.Is het bestandje 562 kb, dan heb je Versie 2.[/quote'] Reageren
3LOPIX Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 (bewerkt) Om te downgraden van V2 naar V1 klik hier. Veel succes, welke savegame is het trouwens is het een van dit forum? Bewerkt: 11 augustus 2011 door Xezel Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Om te downgraden van V2 naar V1 klik hier. Fout. Lees eerst dit bericht maar eens door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.