Jump to content

hulp nodig lees goed!


daanvandam

Recommended Posts

Ik heb net gta 4 san andreas MOD gedownload and the setup gestard een kopie gemaakt van mijn gta 4 folder en geplaatst op mijn bureablad dus ik heb het de bestanden laten downloaded daarna kwam de echte mod isntaller alles was goed geinstalleerd hij zij ondersteunde gta 4 versie 1.0.0.0 aangetroffen dus ik dacht dat alles was goed gegaan ik klik dus op de IVSA launcher (gta 4 san andreas) klik op spelen daarna zegt mijn pc GTA IV FATAL ERROR RMN20 dus ik herinstalleer alles alles wat hierboven staat opnieeuw gedaan daarna probeerde ik het nog een keer daarna gaf mijn spel geen error aan maar zo gewoon gta 4 werkt niet meer en sluit zichzelf af weet iemand wat ik verkeerd doe?

ik heb windows 7 gta 4 versie 1.0.0.0 ofzo iets

ps: gta 4 normaal zonder de gta 4 san andreas mod werkt prima

pc =

processor:intel core i5 750 (4x 2.66GHz) quad core

processor koeler standaard processor koeler

moederbord: asus p7h55

geheugen[ram]:8GB DDR3 1333mhz (dual channel)

hardeschijf: 500GB 7200 rpm sata

video kaart: ati HD5770 (1024MB GDDR5|DX 11)

drive: DVD-RW dual layer brander

voeding cooler master extreme power

windows 7 home premium (64bit)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ik hoop dat dit helpt

NOTE IK HEB DIT SPEL GECKOCHT ALS JE GOED LEEST IS HET EEN MOD VOOR GTA 4 ik heb het spel gewoon gekocht!

post-130502-1313230892,52.png

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wou ik nog vragen omdat die andere op slot ging bedoel je de mod of heb je het over een gedownload spel?

nou er is een mod uitgekomen dat verandert de map van gta 4 in de map van gta sa het heet gta 4 san andreas te downloaded op gtainside en gtagarage

ik heb een legale versie van gta 4 gekocht gewoon uit de winkel

in die gta 4 san andreas zit een installer die het voor jou doet die voer ik uit maar dan zegt gta 4 san andreas de mod dus gat 4 werkt niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wou ik nog vragen omdat die andere op slot ging bedoel je de mod of heb je het over een gedownload spel?

nou er is een mod uitgekomen dat verandert de map van gta 4 in de map van gta sa het heet gta 4 san andreas te downloaded op gtainside en gtagarage

ik heb een legale versie van gta 4 gekocht gewoon uit de winkel

in die gta 4 san andreas zit een installer die het voor jou doet die voer ik uit maar dan zegt gta 4 san andreas de mod dus gat 4 werkt niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht al dat je de die mod bedoelde omdat ik wist dat hij een paar dagen geleden uitgebracht is, ik weet niet wat voor een mod het is zou je een download linkje kunnen sturen?

hier zo

gta inside = http://www.gtainside.com/en/download.php?do=comments&cat=324&start=0&id=37367&orderBy=

gta garage = http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=16371

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is het niet zo moeilijk

1. zorg eerst dat je de hele GTA map gekopieerd hebt en ergens veilig opbergt omdat hij alle bestanden meteen vervangt!

2. Je launcht de setup in de winrar map

3. Ga vervolgens door naar jouwn gewenste instellingen die je wilt en installeer hem

4. Mocht hij dan niet werken via het de launch op het bureaublad (volg 5)

5. Als stap 4 niet lukt volg dan deze stap: launch je het bestand wat in de GTA map zit: IVSALauncher.exe (deze zoekt gelijk voor updates)

6. mocht dit niet werken zorg dat je hem dan uitvoert als administrator dit doe je door rechtermuisknop op het bestand, compatibliteit en dan dit programma als administrator uitvoeren.

7. Als het goed is werkt hij nu en veel speel plezier :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is het niet zo moeilijk

1. zorg eerst dat je de hele GTA map gekopieerd hebt en ergens veilig opbergt omdat hij alle bestanden meteen vervangt!

2. Je launcht de setup in de winrar map

3. Ga vervolgens door naar jouwn gewenste instellingen die je wilt en installeer hem

4. Mocht hij dan niet werken via het de launch op het bureaublad (volg 5)

5. Als stap 4 niet lukt volg dan deze stap: launch je het bestand wat in de GTA map zit: IVSALauncher.exe (deze zoekt gelijk voor updates)

6. mocht dit niet werken zorg dat je hem dan uitvoert als administrator dit doe je door rechtermuisknop op het bestand, compatibliteit en dan dit programma als administrator uitvoeren.

7. Als het goed is werkt hij nu en veel speel plezier :tu:

ik probeer het even ik zeg wel als die werkt

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is het niet zo moeilijk

1. zorg eerst dat je de hele GTA map gekopieerd hebt en ergens veilig opbergt omdat hij alle bestanden meteen vervangt!

2. Je launcht de setup in de winrar map

3. Ga vervolgens door naar jouwn gewenste instellingen die je wilt en installeer hem

4. Mocht hij dan niet werken via het de launch op het bureaublad (volg 5)

5. Als stap 4 niet lukt volg dan deze stap: launch je het bestand wat in de GTA map zit: IVSALauncher.exe (deze zoekt gelijk voor updates)

6. mocht dit niet werken zorg dat je hem dan uitvoert als administrator dit doe je door rechtermuisknop op het bestand, compatibliteit en dan dit programma als administrator uitvoeren.

7. Als het goed is werkt hij nu en veel speel plezier :tu:

ik probeer het even ik zeg wel als die werkt

het werkt! dankjewel man en wat een snelle hulp

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hem er al in staan en werkt die?

Je zet hem aan door middel van F3

en gebruikt de numpad toetsen

8

4

6

2

Voor naar boven op zij of naar onder te bewegen

en 5 om te selecteren

ik klikte f3 en selecteer weapons maar hoe ga ik terug naar het normale menu waar vehicles staat en weapons en npc en zo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...