Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb draadloos internet op mijn PS3. Ik moet wel zeggen dat ik er af en toe problemen mee heb, maar niet in die mate dat het me echt erg irriteert. Wel was ik eergisteren ineens m'n rank verloren. Er was een time-out en ineens was ik weer level 25 in plaats van level 26. Was de eerste keer dat ik dit had. Nu ben ik weer goed op weg naar level 27. Ik heb bijna de eerste platinum star voor de G3 (die krijg je toch bij 500 kills?).

Had vandaag ook 2 mooie matches. De eerste had ik meer dan 3000 punten en had ik 41 kills en 7 deaths. De match daarna had ik 5000 als score. Mijn hoogste score die ik ooit heb behaald. Beide heb ik trouwens gehaald op Laguna Presa. :)

(M'n sig loopt een beetje achter)

Bewerkt: door Velaro
  • Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

Ik heb draadloos internet op mijn PS3. Ik moet wel zeggen dat ik er af en toe problemen mee heb, maar niet in die mate dat het me echt erg irriteert. Wel was ik eergisteren ineens m'n rank verloren. Er was een time-out en ineens was ik weer level 25 in plaats van level 26. Was de eerste keer dat ik dit had. Nu ben ik weer goed op weg naar level 27. Ik heb bijna de eerste platinum star voor de G3 (die krijg je toch bij 500 kills?).

Had vandaag ook 2 mooie matches. De eerste had ik meer dan 3000 punten en had ik 41 kills en 7 deaths. De match daarna had ik 5000 als score. Mijn hoogste score die ik ooit heb behaald. Beide heb ik trouwens gehaald op Laguna Presa. :)

(M'n sig loopt een beetje achter)

Mijn hoogste score was 5000 met nog een paar honderd volgens mij, ik swpeelde toen as Medic en revivede alles wat er kon, ik gooide healthpacks op straregische plakken en ik ging ook lekker Rambo'en :sigaar:

Hebben die mensen die de M60 overpowered vinden ooit MW2 gespeeld, die wapens daar zijn pas overpowered, de M60 valt mee, zeker na de patch.

Geplaatst:

Ik denk dat zij op de Combat Score en dus niet op de Total Score doelen, jij had namelijk meer dan 50% van je Total Score te danken aan de pins en de Distinguished Retaliation Combat-insiginia :puh:

Bij mij ligt het om de 3200 bij Combat Score, als Medic spelen geeft je een aanzienlijk voordeel (vooral in de Rush-mode). Engineer zijn geeft ook een behoorlijke boost op je score, denk aan het begin met de tanks in Arica Harbor, de helikopters in Atacama Desert en de tanks in Panama Canal. Een verschil tussen aanvaller of verdediger zijn als Medic heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Geplaatst:

wel jammer met bfbc2, dat je niet door muren heen kan knallen -,- je kan ze wel kapot knallen maar er kan geen kogel doorheen --> epic fail

Mijn beste score is 5763 zonder award score. Andere ronde heb ik ooit meer dan 27 000 met award score dankzij platina tanks, medaille voor 2 platina's, gouden medaille nr 7 voor wapen van hospik,...

uvs100606001.png

Bewerkt: door studio dewolf
Geplaatst:

Na de M95 mijn meeste gebruikte wapen te hebben gebruikt, gebruik ik de GOL nu. Veel beter dan de M95 naar mijn idee.

Geplaatst:

Na de M95 mijn meeste gebruikte wapen te hebben gebruikt, gebruik ik de GOL nu. Veel beter dan de M95 naar mijn idee.

Bij de M95 zijn ze bij mij in 1x dood en bij de GOL is dat 2x.

Ik heb een vraag:

Ik heb Bad Company 2 op de XBOX 360 en ik moest de nieuwste update downloaden, als ik nu kijk naar het balkje: damage (vooral bij de Assault kit) dan is de damage volgens het balkje erg klein, terwijl voor de update het balkje 2x zo groot was.

Hebben jullie dit ook?

Bewerkt: door Metal-Bullets
Geplaatst:

Ik heb een vraag:

Ik heb Bad Company 2 op de XBOX 360 en ik moest de nieuwste update downloaden, als ik nu kijk naar het balkje: damage (vooral bij de Assault kit) dan is de damage volgens het balkje erg klein, terwijl voor de update het balkje 2x zo groot was.

Hebben jullie dit ook?

Dat is omdat DICE een heleboel wapens generfed hebben met die patch.

Geplaatst:

Ik heb vaak bij de M95 ook dat ik 2x moet schieten om ze te killen. De lijntjes van de scope van de M95 vind ik ook te dik, ik mik dan minder goed. En de fire rate is te laag

Geplaatst:

Ik heb vaak bij de M95 ook dat ik 2x moet schieten om ze te killen. De lijntjes van de scope van de M95 vind ik ook te dik, ik mik dan minder goed. En de fire rate is te laag

Dat heb ik alleen als ik op armen of benen schiet.(Waar ik dus nooit op schiet)

Geplaatst:

Hoe kan je dat weten als je er nooit op schiet? ^_^

Ik vind de M24 beter voor het echte snipen op lange afstand. De M95 vind ik dan weer goed voor te snipen op kleinere afstanden.

Geplaatst:

Ik vind de M24 beter voor het echte snipen op lange afstand. De M95 vind ik dan weer goed voor te snipen op kleinere afstanden.

Ik bedoel dat ik daat nooit op richt om te schieten :puh: .

Als ik de benen of armen raak gaat dat door een foutje van mij en niet expres :puh: .

Geplaatst:

Ik bedoel dat ik daat nooit op richt om te schieten :puh: .

Als ik de benen of armen raak gaat dat door een foutje van mij en niet expres :puh: .

Op een of andere manier heb ik met de GOL veel meer het idee dat ik vaker mensen kill als ze aan het rennen zijn. Bij de M95 heb ik dan erg vaak een hitmarker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...