Jump to content

Battlefield Bad Company 2


TZG

Recommended Posts

Wie gaat die DLC trouwens kopen?

Ik iniedergeval wel want ik vind de Vietnam oorlog echt vet en BC2 vind ik vet dus de combinatie is vast ook super :) .

heb even op PSN gekeken naar DLC en er zijn er echt genoeg voor veel geld, als je die allemaal moet kopen ben je arm, vrag me af hoeveel Vietnam DLC gaat kosten, en als Black Ops zich al in Vietnam afspeelt koop ik die wel, heb ik een totaal nieuwe game+ online.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    93

  • Dakendak

    34

  • commando

    29

  • Vercetti24

    27

Wie gaat die DLC trouwens kopen?

Ik iniedergeval wel want ik vind de Vietnam oorlog echt vet en BC2 vind ik vet dus de combinatie is vast ook super :) .

heb even op PSN gekeken naar DLC en er zijn er echt genoeg voor veel geld, als je die allemaal moet kopen ben je arm, vrag me af hoeveel Vietnam DLC gaat kosten, en als Black Ops zich al in Vietnam afspeelt koop ik die wel, heb ik een totaal nieuwe game+ online.

Voor PC zijn die andere DLC's toch gratis van BC2?

En COD vind ik sowieso minder dan BC2 dus die koop ik toch niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat die DLC trouwens kopen?

Ik iniedergeval wel want ik vind de Vietnam oorlog echt vet en BC2 vind ik vet dus de combinatie is vast ook super :) .

heb even op PSN gekeken naar DLC en er zijn er echt genoeg voor veel geld, als je die allemaal moet kopen ben je arm, vrag me af hoeveel Vietnam DLC gaat kosten, en als Black Ops zich al in Vietnam afspeelt koop ik die wel, heb ik een totaal nieuwe game+ online.

Voor PC zijn die andere DLC's toch gratis van BC2?

En COD vind ik sowieso minder dan BC2 dus die koop ik toch niet.

Volgens mij is deze DLC niet gratis voor de PC, maar ik weet het niet helemaal zeker ;) Dit spel word wel compleet anders de 'normale' BC2, hier zitten wel andere wapens, voertuigen in. En het lijkt we wel raar als EA dit gewoon gratis maakt voor de PC.

Maar ik ga deze DLC wel zeker kopen, vond BF: Vietnam geweldig (mede door de muziek)

@The360box)

Met deze DLC kan je online hoor :7

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Spelen jullie eigenlijk Hardcore?

Ik wel vaak.

Mijn stiefvader heeft met zijn ex-schoonbroer een server en die draait hardcore, daar zit ik best vaak op.

OMG das serieus AWESOME , kan je als je een eigen clan hebt mooi bij hem een server met clannaam enzo hosten ^^.

BBC2, kben bezig met sp uit te spelen op moeilijkste level ^^.

Vind je het echt zo geweldig allemaal? :7

Ehm ja want bij cod games speel ik ook altijd als ik eigen server host lokaal voor vrienden in hardcore mode met bbc2 wil ik da ook doen , maar als je in de familie iemand kent die een eigen server draait is dat mooi meegenomen. Ook als je net zoals ik een eigen clan hebt kan je dat daar mooi voor gebruiken, mits je niet zo close bent met familie.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat die DLC trouwens kopen?

Ik iniedergeval wel want ik vind de Vietnam oorlog echt vet en BC2 vind ik vet dus de combinatie is vast ook super :) .

heb even op PSN gekeken naar DLC en er zijn er echt genoeg voor veel geld, als je die allemaal moet kopen ben je arm, vrag me af hoeveel Vietnam DLC gaat kosten, en als Black Ops zich al in Vietnam afspeelt koop ik die wel, heb ik een totaal nieuwe game+ online.

Voor PC zijn die andere DLC's toch gratis van BC2?

En COD vind ik sowieso minder dan BC2 dus die koop ik toch niet.

Volgens mij is deze DLC niet gratis voor de PC, maar ik weet het niet helemaal zeker ;) Dit spel word wel compleet anders de 'normale' BC2, hier zitten wel andere wapens, voertuigen in. En het lijkt we wel raar als EA dit gewoon gratis maakt voor de PC.

Maar ik ga deze DLC wel zeker kopen, vond BF: Vietnam geweldig (mede door de muziek)

@The360box)

Met deze DLC kan je online hoor :7

Ik zeg daarom ook "andere" DLC's zoals maps en stuff.

Ik snap dat deze betaalt is omdat deze gewoon te veel verandering brengt om hem zomaar gratis te geven :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat die DLC trouwens kopen?

Ik iniedergeval wel want ik vind de Vietnam oorlog echt vet en BC2 vind ik vet dus de combinatie is vast ook super :) .

heb even op PSN gekeken naar DLC en er zijn er echt genoeg voor veel geld, als je die allemaal moet kopen ben je arm, vrag me af hoeveel Vietnam DLC gaat kosten, en als Black Ops zich al in Vietnam afspeelt koop ik die wel, heb ik een totaal nieuwe game+ online.

Omg, precies of de DLC van MW2 spotgoedkoop is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat die DLC trouwens kopen?

Ik iniedergeval wel want ik vind de Vietnam oorlog echt vet en BC2 vind ik vet dus de combinatie is vast ook super :) .

heb even op PSN gekeken naar DLC en er zijn er echt genoeg voor veel geld, als je die allemaal moet kopen ben je arm, vrag me af hoeveel Vietnam DLC gaat kosten, en als Black Ops zich al in Vietnam afspeelt koop ik die wel, heb ik een totaal nieuwe game+ online.

Voor PC zijn die andere DLC's toch gratis van BC2?

En COD vind ik sowieso minder dan BC2 dus die koop ik toch niet.

Volgens mij is deze DLC niet gratis voor de PC, maar ik weet het niet helemaal zeker ;) Dit spel word wel compleet anders de 'normale' BC2, hier zitten wel andere wapens, voertuigen in. En het lijkt we wel raar als EA dit gewoon gratis maakt voor de PC.

Maar ik ga deze DLC wel zeker kopen, vond BF: Vietnam geweldig (mede door de muziek)

@The360box)

Met deze DLC kan je online hoor :7

Ik zeg daarom ook "andere" DLC's zoals maps en stuff.

Ik snap dat deze betaalt is omdat deze gewoon te veel verandering brengt om hem zomaar gratis te geven :puh:.

Ok mijn excuses ik had je verkeerd begrepen :$

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand tips om over een flinke afstand met een stationary art een heli eruit te schieten? Het lukte mij laatst, maar het was meer geluk dan wijsheid :duh:

Dat lukt alleen als de heli recht op je afvliegt, anders kun je dat vrijwel meteen vergeten. Ik raad altijd aan om eerst met de tracer een tracer plant te doen en dan met de Carl Gustav AT de heli neer te halen, dan vliegt de kogel namelijk gericht naar de heli toe.

Met de stationary AT moet je dat zelf doen en aangezien je heel slecht diepte in kunt schatten omdat je recht achter de raket staat maak je bar weinig kans als de heli in beweging is, tenzij hij recht naar je toevliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mooi spel thubsupandemo.gif

Maar jamer genoeg kom ik niet verder dan de missie Snow Blind :-(

En ik suck at multiplayer. Winnen van bots gaat makkelijk, winnen van spelers niet.

Ik heb het eindelijk uitgespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Zaalig spel, ik heb uiteindelijk ook de SP uitgespeeld behalve het laatste stuk van de laatste missie. :duh:

dat je uit da vliegtuig springt,

mijn pc laad dat stuk zo traag dat wanneer ik kan spelen ik al onder die rus en die andere soldaat vlieg. Dus dan fail ik elke keer en kan er niets aan doen. :duh:

De MP is ook heel leuk, moet er wel nog wat aan wennen. Heb meestal een negatieve k/d haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi spel thubsupandemo.gif

Maar jamer genoeg kom ik niet verder dan de missie Snow Blind :-(

En ik suck at multiplayer. Winnen van bots gaat makkelijk, winnen van spelers niet.

Ik heb het eindelijk uitgespeeld

vind die (aim)bots juist lastig, mp gaat mij makkelijker af :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zaalig spel, ik heb uiteindelijk ook de SP uitgespeeld behalve het laatste stuk van de laatste missie. :duh:

dat je uit da vliegtuig springt,

mijn pc laad dat stuk zo traag dat wanneer ik kan spelen ik al onder die rus en die andere soldaat vlieg. Dus dan fail ik elke keer en kan er niets aan doen. :duh:

De MP is ook heel leuk, moet er wel nog wat aan wennen. Heb meestal een negatieve k/d haha.

Ja ik zag het, je hebt een k/d van 1 op 4 ofzo :puh: .

Maar ik kan je vertellen dat als je betere wapens heb vrijgespeelt dat het dan zeker beter gaat want die eerste wapens zuigen echt en moet je zowat een heel magazijn opschieten voordat tie dood is.

Ik heb er niet echt last van gehad dat het oneerlijk was omdat ik het spel al vanaf het begin heb en toen had iedereen nog die slechte wapens dus heb altijd wel een redelijke k/d gehad volgensmij :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...