Jump to content

Battlefield Bad Company 2


TZG

Recommended Posts

  • Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    93

  • Dakendak

    34

  • commando

    29

  • Vercetti24

    27

  • 2 weken later...

Heb hem gekregen met kerst. Verhaallijn nog niet gespeelt. Ben maar begonnen met multiplayer. En jemig wat ben ik een noob 1kill 9deads. Als ik bij een server join dan zit ik gelijk bij de profs. Dus veel lol in MP zit er voor mij niet in :(

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem gekregen met kerst. Verhaallijn nog niet gespeelt. Ben maar begonnen met multiplayer. En jemig wat ben ik een noob 1kill 9deads. Als ik bij een server join dan zit ik gelijk bij de profs. Dus veel lol in MP zit er voor mij niet in :(

eerst single player uitspelen (met auto-aim uit!) hielp bij mij wel

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem gekregen met kerst. Verhaallijn nog niet gespeelt. Ben maar begonnen met multiplayer. En jemig wat ben ik een noob 1kill 9deads. Als ik bij een server join dan zit ik gelijk bij de profs. Dus veel lol in MP zit er voor mij niet in :(

same here

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag rustig ef snel een potje gespeelt. 12 kills in de helft van de match. Daarna maar uit die server gegaan door teveel lag :(. Je moet de trucjes gewoon door hebben. Het is echt een spel dat je met je team moet spelen. Niet alleen zelf mensen doden en voor de rest niks doen. En als je assault bent vooral iedereen een ammo box geven. Soms 100 punten in één keer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Inderdaad, in Battlefield bereik je altijd veel meer met teamwork dan in je eentje de held uit te hangen.

Ik heb het Vietnam-uitbreidingspakket gedownload. In het begin ging het nog wat stroef, omdat ik de maps niet kende en omdat het een hele tijd geleden was dat ik BC2 gespeeld had. Daarna ging het supergoed. De maps zijn overigens awesome, vooral Hill 137 en Vantage Point. Je krijgt weer lekker het gevoel dat je in een oorlog zit, door de voertuigen en de chaos als er weer een muur omvergeblazen wordt door een tank. De muziek die de makers erin gestoken hebben is ook top, en draagt bij aan het Vietnam-sfeertje. Ik vind de uitbreiding het geld zeker waard. :Y



Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, in Battlefield bereik je altijd veel meer met teamwork dan in je eentje de held uit te hangen.

Ik heb het Vietnam-uitbreidingspakket gedownload. In het begin ging het nog wat stroef, omdat ik de maps niet kende en omdat het een hele tijd geleden was dat ik BC2 gespeeld had. Daarna ging het supergoed. De maps zijn overigens awesome, vooral Hill 137 en Vantage Point. Je krijgt weer lekker het gevoel dat je in een oorlog zit, door de voertuigen en de chaos als er weer een muur omvergeblazen wordt door een tank. De muziek die de makers erin gestoken hebben is ook top, en draagt bij aan het Vietnam-sfeertje. Ik vind de uitbreiding het geld zeker waard. :Y

Maar o wat een ramp zijn de maps die jij opnoemt (met name Vantage Point) als je team van ellende gaat campen.. Wel leuks als verdediger met TNT, overigens :puh:

Zelf vind ik Phu Bai Valley en Operation Hastings erg geslaagd, mede door de Hueys. Erg leuk als je hardcore conquest doet.. :) snipers (TNT & mortar strike) > tank > infantry > snipers (als in "x maakt y kapot/dood"). Ook Cao Son Temple is een leuke map. Eigenlijk zijn alle maps wel leuk, mits je team niet bestaat uit bosjesmannen en struikrovers.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar o wat een ramp zijn de maps die jij opnoemt (met name Vantage Point) als je team van ellende gaat campen.. Wel leuks als verdediger met TNT, overigens :puh:

Zelf vind ik Phu Bai Valley en Operation Hastings erg geslaagd, mede door de Hueys. Erg leuk als je hardcore conquest doet.. :) snipers (TNT & mortar strike) > tank > infantry > snipers (als in "x maakt y kapot/dood"). Ook Cao Son Temple is een leuke map. Eigenlijk zijn alle maps wel leuk, mits je team niet bestaat uit bosjesmannen en struikrovers.

Het is inderdaad echt frustrerend als je eigen team geen actie onderneemt, want alleen lukt het je niet. Meestal zoek ik dan gewoon een andere game op en hoop ik op meer geluk. Ik ben echter iets meer voor rush, ik vond conquest in Battlefield 2 leuker. Cao Son Temple is de enigste map die ik nog niet gespeeld heb. De Hueys zijn inderdaad wel leuk, maar ik vind dat ze wel heel erg snel uit de lucht worden geschoten. Ik vond de Blackhawks in de gewone BC2 iets makkelijker om kills mee te maken en lang mee rond te vliegen. (Kan ook aan mij liggen overigens :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

De Huey is een stuk krachtiger dan de Blackhawk, omdat hij accurater is (ik heb 't idee dat je nog steeds raak schiet als je 1 meter ernaast richt). Echter is een groot nadeel dat de hitbox té groot is, waardoor het bijna onmogelijk is met een tank om een Huey niet te raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...