Jump to content

Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Op een of andere manier heb ik met de GOL veel meer het idee dat ik vaker mensen kill als ze aan het rennen zijn. Bij de M95 heb ik dan erg vaak een hitmarker.

>>> Door Kai-ShockWave: Stop met die quote-piramides a.u.b. Danku!<<<

• Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

93

• Dakendak

34

• commando

29

• Vercetti24

27

Geplaatst:

En de Vietnam uitbreiding speelt zich af in de vietnam oorlog of gewoon in het heden? Ik zou het wel vet vinden als het in de oorlog afspeelt :D .

Geplaatst:

Lijkt me sterk dat Vietnam in het heden zal afspelen, zal wel over de Vietnamoorlog gaan. Meest zinloze oorlog ooit dus...

Geplaatst:

@hierboven: de koude oorlog was de meest zinloze, de vietnam oorlog had tenminste nog een haalbaar doel. De koude oorlog liep uit op: als jij mij doodschiet ga je zelf ook dood.

Om even terug te komen op die sniperdiscussie: imo maakt de kracht van de M95 in SoftCore geen flikker uit, ga maar na:

M95: Headshot=kill, 2 schoten in de borst=kill

Gol Sniper Magnum: Headshot=kill, 2 schoten in de borst = kill

M24: Headshot = kill, 2 schoten in de borst = kill.

Daarom gebruik ik de Gol Sniper Magnum liever dan de M95, de Gol is scherper en het vizier is wat leger zodat je meer ziet. De kracht van de M95 komt alleen tot zijn recht in hardcore.

Geplaatst:

@hierboven: de koude oorlog was de meest zinloze, de vietnam oorlog had tenminste nog een haalbaar doel. De koude oorlog liep uit op: als jij mij doodschiet ga je zelf ook dood.

Om even terug te komen op die sniperdiscussie: imo maakt de kracht van de M95 in SoftCore geen flikker uit, ga maar na:

M95: Headshot=kill, 2 schoten in de borst=kill

Gol Sniper Magnum: Headshot=kill, 2 schoten in de borst = kill

M24: Headshot = kill, 2 schoten in de borst = kill.

Daarom gebruik ik de Gol Sniper Magnum liever dan de M95, de Gol is scherper en het vizier is wat leger zodat je meer ziet. De kracht van de M95 komt alleen tot zijn recht in hardcore.

Volgens mij maak je daar een fout.

De Vietnam oorlog was een hoofdstuk uit de Koude Oorlog, het was een indirecte oorlog tussen de Verenigde Staten en de Sovjet Unie. De Sovjet Unie en China leverden wapens aan de Vietcong en het Noord-Vietnamese leger, hetzelfde geld voor de oorlog in Afghanistan waar de moedjahedien wapens kregen van de Verenigde Staten om zich te verzetten tegen de Sovjet Unie.

Geplaatst:

Weet iemand hoe het precies zit met anti-tank mines en respawnen? Want ik had een keer een mine neergelegd, ik ging dood. Maar nadat ik weer opnieuw gerespawnd was, killde ik iemand met die mine. Hoe kan dat nou precies? Blijven die mijnen voor altijd liggen, en kun je als je doodgaat dan steeds weer meer mines plaatsen?

Geplaatst:

Je kunt maximum zes mijnen en zes C4 explosieven plaatsen, hoewel je standaard maar drie van ieder bij je kunt hebben. Standaard, want met de Explosives Leg Pouch (Explosives Upgrade) kun je twee keer zo veel explosieven dragen. Als je doodgaat blijven je mijnen en C4 nog gewoon liggen, je kunt alleen niet meer je C4 opblazen via de bediening (meende ik).

Geplaatst:

Je kunt maximum zes mijnen en zes C4 explosieven plaatsen, hoewel je standaard maar drie van ieder bij je kunt hebben. Standaard, want met de Explosives Leg Pouch (Explosives Upgrade) kun je twee keer zo veel explosieven dragen. Als je doodgaat blijven je mijnen en C4 nog gewoon liggen, je kunt alleen niet meer je C4 opblazen via de bediening (meende ik).

Dus de laatste 6 mijnen die ik heb geplaatst blijven gewoon liggen, hoevaak ik ook dood ga?

Geplaatst:

De Vietnam oorlog was een hoofdstuk uit de Koude Oorlog, het was een indirecte oorlog tussen de Verenigde Staten en de Sovjet Unie. De Sovjet Unie en China leverden wapens aan de Vietcong en het Noord-Vietnamese leger, hetzelfde geld voor de oorlog in Afghanistan waar de moedjahedien wapens kregen van de Verenigde Staten om zich te verzetten tegen de Sovjet Unie.

Dus officieel had de vietnam oorlog geen donder met de koude oorlog te maken, wat de vietnam oorlog een op zichzelf staande oorlog maakt.

Geplaatst:

Dus officieel had de vietnam oorlog geen donder met de koude oorlog te maken, wat de vietnam oorlog een op zichzelf staande oorlog maakt.

Kunnen jullie geen topic maken over de Vietnam oorlog en het hier over BF hebben? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...