Jump to content

Hoe maak je een eigen gang?


LucasGTA

Recommended Posts

Dat is vrij eenvoudig. Afhankelijk van de hoeveelheid respect die je hebt kan je een bepaald aantal gangmembers (tot max.7) rekruteren. Dit kan je doen door:

  • PC: Richten & G of H
  • PS: Right1.gif en Upbutton.gif
  • Xbox: R-toets.gif en Upbutton.gif

Vanzelfsprekend moet je richten op een lid van jouw gang om hem aan je 'gang' toe te voegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is vrij eenvoudig. Afhankelijk van de hoeveelheid respect die je hebt kan je een bepaald aantal gangmembers (tot max.7) rekruteren. Dit kan je doen door:

  • PC: Richten & G of H
  • PS: Right1.gif en Upbutton.gif
  • Xbox: R-toets.gif en Upbutton.gif

Vanzelfsprekend moet je richten op een lid van jouw gang om hem aan je 'gang' toe te voegen.

Ja, dat wist ik al. Alleen ik zit nu in de gang 'Grove Streer'. Kan ik daar ook uit, en dan een eigen maken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Kun je je vraag wellicht wat verduidelijken? Ik vermoed namelijk dat de posts boven je je vraag wel beantwoorden. Nog maar even voor de duidelijkheid:

Wil je dat leden van Grove Street je volgen zodat je een eigen groepje Grove's hebt?

Dat is vrij eenvoudig. Afhankelijk van de hoeveelheid respect die je hebt kan je een bepaald aantal gangmembers (tot max.7) rekruteren. Dit kan je doen door:

  • PC: Richten & G of H
  • PS: Right1.gif en Upbutton.gif
  • Xbox: R-toets.gif en Upbutton.gif

Vanzelfsprekend moet je richten op een lid van jouw gang om hem aan je 'gang' toe te voegen.

Wil je zelf een gang starten (dus met eigen kleuren, personen, auto's, et cetera)?

In de gewone versie van San Andreas (dus zonder modificiaties en dergelijke) is het niet mogelijk om zelf daadwerkelijk een gang te stichten. Wellicht kun je met behulp van mods zoiets doen, maar daar weet ik tot mijn spijt niet veel van af. Indien dit je probleem is, stel hier je vraag nog maar eens. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...