Jump to content

[TUT| PC -IV] Hoe installeer ik een trainer?

Recommended Posts

• Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

35

• rora

14

• -Nico-Bellic-

13

• GTANIKO

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Ik snap dat niet iedereen dit even veilig vind maar ik kan je eventueel helpen met teamviewer. Maar dat is jouwn keus ik ben natuurlijk eerlijk maar je meot het wel zelf weten. ;)

Edited by bassieboy35
Posted

Ja ik weet wat Teamviewer is, en het mag ook... Ik kan toch ook meekijken wat je doet he?

• 1 month later...
Posted (edited)

Ik kan wel snel rennen enzo en vliegen maar als ik een auto wil spawnen ofzo doen die witte letters het niet? :?

Edited by rora
Posted (edited)

je beweegt wel met 8 4 6 2 en selecteren met 5? op het numtoetsenbord?

Uhh ik deed dat vliegen met F6.

En die 8 4 6 2 Enzo doen het wel maar het beweegt links niet.. dus je kunt niet zien wat je doet! :S

Ik heb Samsung R510 Laptop maar aan zo toetsenbord ligt het toch niet aan?

PS Ik heb niet zo schild erbij zoals bij een van de laatste fotos wordt uigelegd. Ik ben WINDOWS 7 Gebruiker

Edited by rora
Posted

Hmmm... dat zou ik zo gauw niet weten, het ligt vast niet aan je toetsenbord misschien moet je even bij de controls kijken? ;)

Posted

Hmmm... dat zou ik zo gauw niet weten, het ligt vast niet aan je toetsenbord misschien moet je even bij de controls kijken? ;)

hoe bedoel je?

Posted

Ik heb Wel 1 tm 0 zeg maar op mn toetsenbord staan. Maar als ik GTA IV Start en klik op F3 Dan komt die menu tevoorschijn maar dn kan ik nik doen? Geen autos spawnen enzo?