Jump to content

vice city stories 100%


niko.bellic

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb vice city stories op de psp.

Na verkeerd opslaan is mijn andere 100% weg :-(

Ben weer aan het proberen of het me lukt.

Maar het lijkt moeilijker dan de vorige keer.

Hebben jullie tips voor mij om alsnog de 100% opnieuw te halen?

Alsvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Tips die mij altijd helpen.

-Ten eerste, Zorg altijd dat je genoeg wapens en armor hebt voordat je een (zij)missie gaat doen.

-Wanneer je een Empire building gaat over nemen, neem dan als bescherming/afleiding/hulp een paar manschappen mee.

-Zodra je Empire buildings kan doen, neem alle Cholo bedrijven over. Dit zorgt meteen voor een goede stroom aan inkomsten die je bij de ammunation kan uitgeven aan wapens.

-Do zo snel mogelijk Alle Red baloons, De wapens die je daaruit krijgt kan voor een sterk arsenaal aan wapens zorgen, relatief vroeg in het spel. Het beste is om op het eerste eiland al 40 red baloons te poppen, Dit geeft je een Gratis Stubby shotgun en Molotovcocktails bij je safehouses.

-Focus in eerste instantie op wapens en bescherming. Geef het geld dat je binnen krijgt in eerste instantie uit aan wapens, Als je dan over hebt is het upgraden van gebouwen pas een noodzaak.

-Zodra je Empire buildings hebt doe de missies daarvan. Je inkomsten zullen hierna flink omhoog gaan.

-Doe zo vroeg mogelijk de Vigilante missie, Na level 15 zal je meer Armor hebben.

-Na from Zero to hero doe de Air rescue missie. Dit voor Bonus health.

-Doe zo snel mogelijk in het begin de Fire Fighter missie, Dit geeft je goed geld, en Maakt je vuurbestendig.

-Doe zodra je het kan phils shooting range. Dit geeft je een kleine korting bij alle Ammunations.

-Wanneer een missie niet lukt, Doe even iets anders kom later terug. Maar blijf proberen.

---

Of wat je ook kan doen is een 100% safegame downloaden.

http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=63

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips.

Heb ondertussen Vigilante gehaald

Alle emprire's overgenomen.

Heb Smuggling, Robbery en drugs al voltooid.

Heb 96 Red balloons gehad.

2 Rampages.

en de zijmissies : Skywolf, Mashin' up the Mall en Beach Patrol,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...