Jump to content

Swing Glitch


Dippie

Recommended Posts

Ik heb al vaak de swing glitch geprobeerd. Ik kom alleen niet verder dan de metro of de snelweg, of ik wordt er uit m'n auto geslingerd. Is er ook een manier hoe je dit kunt voorkomen en goed ver kunt raken, of is dat gewoon geluk?

Groeten!

Link to comment
Delen op andere websites

Het in Multiplayer proberen als je dat nog niet deed, en de middelste stang van de linkerschommel pakken.

Er zijn ook auto's die het slecht doen op de swingset. Probeer eens een taxi, die doen het erg goed.

MP is een probleem. Krijg telkens een foutmelding als Windows Live (ofzo) moet worden geupdate.

Link to comment
Delen op andere websites

In Singleplayer wordt je vrijwel altijd uit je wagen gegooid als je op de swingset gaat. (Mijn ervaring op PS3.) Probeer het eens met de achterkant van de wagen zoals hierboven gezegd is.

Wat betreft Windows Live: Daar heb ik verder geen verstand van, maar er zijn hier genoeg mensen die dat wel hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Het in Multiplayer proberen als je dat nog niet deed, en de middelste stang van de linkerschommel pakken.

Er zijn ook auto's die het slecht doen op de swingset. Probeer eens een taxi, die doen het erg goed.

MP is een probleem. Krijg telkens een foutmelding als Windows Live (ofzo) moet worden geupdate.

Heb je die al uit laten voeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Het in Multiplayer proberen als je dat nog niet deed, en de middelste stang van de linkerschommel pakken.

Er zijn ook auto's die het slecht doen op de swingset. Probeer eens een taxi, die doen het erg goed.

MP is een probleem. Krijg telkens een foutmelding als Windows Live (ofzo) moet worden geupdate.

Heb je die al uit laten voeren.

Ik heb trouwens wel eens ergens gelezen dat je moest kijken naar de richting waar je heen wil. Wil je naar het zuiden, dan zou je met je muis de camera zo moeten draaien dat je naar het zuiden kijkt. Ik weet alleen niet wat hier van waar is.

@Sentasi

Ik heb al een paar keer met de achterkant geprobeerd. Nu blijf ik wel in m'n auto zitten :). Alleen vlieg ik nog niet zo'n eind weg.

@bassieboy35

Die probeer ik dus uit te voeren, en dan krijg ik een foutmelding. Zie dit topic.

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

@Sentasi

Ik heb al een paar keer met de achterkant geprobeerd. Nu blijf ik wel in m'n auto zitten :). Alleen vlieg ik nog niet zo'n eind weg.

Ptobeer eens wat auto's uit. De een gaat beter als de ander. Welke allemaal ver vliegen weet ik zo niet meer uit m'n hoofd, alleen dat taxi's het erg goed doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...