Jump to content

GTA IV Objecten probleem


AMDgamerNL

Recommended Posts

hallo iedereen,

ik heb een probleem met mijn GTA als ik het spel start kom ik in mijn save huis terecht zodra ik naar buiten loop en ik loop anar dat hotdog karretje aan de overkant van de straat verdwijnt ie. hetzelfde als ik op mensen afloop ze verdwijnen steeds en missies lukken niet want als ik bij roman in de auto stap verdwijnt ie en staat er Roman Died.

Kan iemand helpen????? :engel:

AMDgamerNL

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een mod geïnstalleerd? Heb je GTA IV gekocht of gedownload? Als je hem gedownload hebt heb je hem dan gedownload via steam of ergens anders?

Ik heb hem al een tijdje. en heb hem bij de free record shop gekocht. enige mod die erop staat is Simple Native trainer.....

Link to comment
Delen op andere websites

Mogelijk zal het de trainer staan zijn dit veroorzaakt. Werkte hij eerder wel? Probeer ook de ScriptHook, ASI loader en deze mod te verwijderen en dan te kijken of het weer werkt. Zoniet herinstall dan GTA IV.

Hij werkte sins vanochternd niet goed meer die dag daarvoor werd ik allen door een hacker gecrashed met zijn domme evil mod

EFLC doet trouwens het zelfde

Traienr gewist maar probleem blijft zich voortzetten ik zal GTA herinstalleren

>>> Door .Levi.: Het is niet toegestaan om te dubbelposten. Gebruik in het vervolg de knop "bewerken" onderaan je post om je bericht bij te werken.<<<

Bewerkt: door .Levi.
dubbelposten
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...