Jump to content

Benaming


gta_killer

Recommended Posts

Yo

een vraag: hoe noem je iemand die voor geen meter GTA vice city stories kan spelen

want ik had laatst een vriend op bezoek, en die had dus geen ps2 (noch 3) en had dus helemaal geen ervaring :bonk:

ik liet hem spelen en ik had me moeten inhouden om hem niet in elkaar te slaan, hij kon voor geen meter rijden, vreselijk schieten, een enorme kluns op het vinden van roze markers en aangeduide plekken op de minimap in de hoek, hij sprong altijd uit zijn wagen... in plaats van alle remmen toe te slagen en uit te stappen, hij schoot (als hij ook maar een wapen-welk-maakt -niet-uit had) altijd politie neer wat natuurlijk je 2 tot 3 sterren geeft, hij liet zich altijd neerknallen door de SWAT die uit de police maverick kwamen, en het ergst HIJ REED GEEN HOEREN PLAT :cry::N

en om achterover te vallen:

hij is 21 jaar (geen handicap) :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo iemand noem je "Iemand die nog nooit GTA heeft gespeeld en dus verder niets van het spel af weet en ook niet weet wat de besturingen zijn". Dus volgende keer beter informeren wat hij moet doen en uitleggen wat alles is in het spel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...