Jump to content

Beveiliging Modificeren


Dippie

Recommended Posts

Hallo mensen,

Als ik wil modden in GTA IV, wil mijn GTA IV niet meer opstarten. Plaats ik de originele bestanden terug, dan doet hij het wel weer.

Ik meende ergens gelezen te hebben op dit forum dat er een programma nodig is om GTA IV te kunnen modden.

Ook zijn er mensen die zeggen dat je patch 1.0.7.0 moet installeren, maar als ik die installeer, crasht mijn GTA IV ook.

Nu kan ik dus niet modden, wat ik erg jammer vind, want dan kan ik de kleuren van de voertuigen niet aanpassen en dergelijke :puh:

Tabee!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan alleen modden als je Xlive.dll vervangt met een andere. (xliveless)

Dacht ik zo..

Dat is enkel voor trainers, daarvoor heb je een asi loader (dsound.dll) nodig of XLiveLess (xlive.dll), waar een asi loader ingebouwd zit.

Ik verplaats dit topic toch naar het Modding Forum, want daar hoort het thuis. Anders kan je dit even goed in NOTA plaatsen, aangezien dat het meest bezocht wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt GTA IV toch legaal?

Jup, ik heb 'm van een vriend overgekocht. Het is GTA IV 1.0.1.0 (kan ik dat ook ergens vinden ingame, of ergens anders?) als ik het goed heb. Hij kon hem niet draaien, dus wilde hij 'm wel aan mij verkopen. Serial zat er ook bij, dus het is allemaal legaal ;)

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb je hier wat aan.

Update je GTA IV naar 1.0.4.0

Doe dan dit:

Ik heb dit niet uitgeprobeerd, maar dit lijkt me vrij makkelijk om te doen. (en moet het ook lukken)

Ik weet verder wel hoe ik moet modden, maar ik snap niet hoe ik de beveiliging d'r vanaf kan halen. Ik zal binnenkort jouw optie proberen. Kijken of dat werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Misschien heb je hier wat aan.

Update je GTA IV naar 1.0.4.0

Doe dan dit:

Ik heb dit niet uitgeprobeerd, maar dit lijkt me vrij makkelijk om te doen. (en moet het ook lukken)

Ik weet verder wel hoe ik moet modden, maar ik snap niet hoe ik de beveiliging d'r vanaf kan halen. Ik zal binnenkort jouw optie proberen. Kijken of dat werkt.

Nu kan ik modden, alleen zit ik nog met een probleem.

Ik heb een SparkIV gedownload, maar daar zijn verschillende versies van, voor elke patch één? Nu heb ik m'n GTA IV dus gepatcht naar 1.0.4.0, welke SparkIV moet ik dan gebruiken?

Zelf had ik waarschijnlijk een verkeerde gebruikt, omdat ik een gemodde auto niet kon vinden in-game...

Graag hulp :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...