GuitarGuy666 Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2011 (bewerkt) Ik heb een fout gemaakt, je moet bij alle frames in plaats van 0,2 seconden, 0,1 seconde doen. met 0,2 sec met 0,1 sec. Ik heb een fout gemaakt, je moet bij alle frames in plaats van 0,2 seconden, 0,1 seconde doen. Bewerkt: 28 augustus 2011 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik denk dat niemand die tekst kan lezen, supergta.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2011 (bewerkt) Ik denk dat je plaatje te groot is voor tinypic. Probeer je tutorial eens hier up te loaden, die gebruik ik ook altijd. Deze uploader ondersteund plaatjes tot wel 7.5MB, ik denk dat je daar wel genoeg aan hebt! Bewerkt: 27 augustus 2011 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik denk dat je plaatje te groot is voor tinypic. Probeer je tutorial eens hier up te loaden, die gebruik ik ook altijd. Deze uploader ondersteund plaatjes tot wel 7.5MB, ik denk dat je daar wel genoeg aan hebt! Ok, bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 Zou je dan wel de volgende code in je hoofdpost willen plaatsen? Nu opent je tutorial in een nieuw venster, met allerlei irritante reclame. [center][img=http://img6.imagebanana.com/img/oauvv0cw/bewegendeplaatjestutorial.png][/center] Dan komt hij zo in je post te staan: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 Zou ik je mogen vragen waar je deze tutorial op gebaseerd hebt? Aangezien Imageready volgens mij al jaren niet meer bestaat (geïntegreerd met Photoshop...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 Nergens op, ik heb hem zelf verzonnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 (bewerkt) Okee, maar ik denk dat deze tutorial niet zo heel erg veel toevoegt. De laatste uitgave van Imageready was namelijk CS2 (mei 2005). Sindsdien is Imageready niet verder doorontwikkeld, en zitten deze functies in Photoshop en/of Fireworks. Als ik jou was zou ik de tutorial even herschrijven voor Photoshop CS3+, want ik denk dat het grootste gedeelte van de designers hier met die versie of hoger werkt. Bewerkt: 28 augustus 2011 door David22 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik heb CS2, dus ik heb imageready Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 De rest mischien niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2011 Ik kon het niet weten dat imageready niet meer werd geleverd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.