Jump to content

tutorial Bewegende Plaatjes


GuitarGuy666

Recommended Posts

Ik heb een fout gemaakt, je moet bij alle frames in plaats van 0,2 seconden, 0,1 seconde doen.

bewegendeplaatjestutorial.png

2yplsv5.gif

met 0,2 sec

23tgwt3.gif

met 0,1 sec.

Ik heb een fout gemaakt, je moet bij alle frames in plaats van 0,2 seconden, 0,1 seconde doen.

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je plaatje te groot is voor tinypic. Probeer je tutorial eens hier up te loaden, die gebruik ik ook altijd. Deze uploader ondersteund plaatjes tot wel 7.5MB, ik denk dat je daar wel genoeg aan hebt! ^_^

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je plaatje te groot is voor tinypic. Probeer je tutorial eens hier up te loaden, die gebruik ik ook altijd. Deze uploader ondersteund plaatjes tot wel 7.5MB, ik denk dat je daar wel genoeg aan hebt! ^_^

Ok, bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je dan wel de volgende code in je hoofdpost willen plaatsen? Nu opent je tutorial in een nieuw venster, met allerlei irritante reclame.

[center][img=http://img6.imagebanana.com/img/oauvv0cw/bewegendeplaatjestutorial.png][/center]

Dan komt hij zo in je post te staan:

bewegendeplaatjestutorial.png

Link to comment
Delen op andere websites

Okee, maar ik denk dat deze tutorial niet zo heel erg veel toevoegt. De laatste uitgave van Imageready was namelijk CS2 (mei 2005). Sindsdien is Imageready niet verder doorontwikkeld, en zitten deze functies in Photoshop en/of Fireworks. Als ik jou was zou ik de tutorial even herschrijven voor Photoshop CS3+, want ik denk dat het grootste gedeelte van de designers hier met die versie of hoger werkt.

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...