Jump to content
Joriz

GTAGames.nl Chat werkt nu ook op de smartphone!


gallery_1_5_17202.jpg

De GTAGames.nl chat die er is om met andere leden te chatten over Grand Theft Auto of totaal andere dingen is vanaf nu ook bereikbaar met je smartphone. In een aangepaste versie van de chat is het mogelijk met alle moderne telefoons waaronder Androidtelefoons en iPhone te chatten in de GTAGames.nl chat. De mobiele chat is bereikbaar door netzo als normaal boven aan het forum op Chat te drukken. Hierna krijg je een optie om de mobiele chat te starten. Mochten er nog problemen optreden met de mobiele chat dan kan je die melden in onze bugtracker. Veel mobiel chatplezier!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Is dit ook mogelijk met mijn Blackberry ? bloos.gif

Ja, via deze link is het ook gelukt met mijn Blackberry. ;)

Hier een screen ervan:

post-57517-1315148220,65.png

Volgens mij kan je er via die link op iedere mobiel (met internet) wel opraken? Zal het wel eens proberen later. Dan voeg ik die link wel toe aan favorieten want nogal moeilijk om te onthouden xD.

Wel leuke toevoeging. Als je 's avonds niets te doen hebt of zo xD. Tussen de reclame van een tv-programma door even op je Gtaf chat kijken. Kan wel leuk zijn :puh:.

Bewerkt: door vice

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...