Joriz Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 22:12 Op dit moment ondervind onze netwerkleverancier problemen in het netwerk veroorzaakt door een defecte netwerkverbinding. Hierdoor hapert de verbinding naar onze servers op dit moment soms. Er is nu personeel van onze netwerkleverancier onderweg naar het datacenter om dit probleem zsm op te lossen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Bassieboy35 Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Bedankt voor het melden Joris zelf heb ik er niet echt problemen van alleen dat hij soms wat trager is.
Sharingan Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Ik merkte het zonet, kreeg ik geen verbinding. Ik ben er nu, kijken voor hoelang
Megadreams Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Heb je al een lading GTAforummers aan je deur gekregen Joriz? Of is het een beetje te laat?
Joriz Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Inmiddels heeft onze netwerkleverancier enkele hardwareonderdelen vervangen waardoor de problemen moeten zijn opgelost. Heb je al een lading GTAforummers aan je deur gekregen Joriz? Of is het een beetje te laat? Volgensmij hebben niet veel leden die paar kleine haperingen gemerkt. Alleen ik heb het waarschijnlijk echt gemerkt aangezien ik automatisch een SMS'je krijg als het forum niet bereikbaar is.
Djmaddox Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Inmiddels heeft onze netwerkleverancier enkele hardwareonderdelen vervangen waardoor de problemen moeten zijn opgelost. Heb je al een lading GTAforummers aan je deur gekregen Joriz? Of is het een beetje te laat? Volgensmij hebben niet veel leden die paar kleine haperingen gemerkt. Alleen ik heb het waarschijnlijk echt gemerkt aangezien ik automatisch een SMS'je krijgt als het forum niet bereikbaar is. Ik merkte het wel, maar had er geen last van. Handig, die SMS service.
Joriz Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Ik merk geen problemen.. De storing is ook al lang verholpen
Recommended Posts