Jump to content

Storing netwerk 07/09/2011


Joriz

Recommended Posts

22:12 Op dit moment ondervind onze netwerkleverancier problemen in het netwerk veroorzaakt door een defecte netwerkverbinding. Hierdoor hapert de verbinding naar onze servers op dit moment soms. Er is nu personeel van onze netwerkleverancier onderweg naar het datacenter om dit probleem zsm op te lossen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels heeft onze netwerkleverancier enkele hardwareonderdelen vervangen waardoor de problemen moeten zijn opgelost.

Heb je al een lading GTAforummers aan je deur gekregen Joriz? Of is het een beetje te laat?

Volgensmij hebben niet veel leden die paar kleine haperingen gemerkt. Alleen ik heb het waarschijnlijk echt gemerkt aangezien ik automatisch een SMS'je krijg als het forum niet bereikbaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels heeft onze netwerkleverancier enkele hardwareonderdelen vervangen waardoor de problemen moeten zijn opgelost.

Heb je al een lading GTAforummers aan je deur gekregen Joriz? Of is het een beetje te laat?

Volgensmij hebben niet veel leden die paar kleine haperingen gemerkt. Alleen ik heb het waarschijnlijk echt gemerkt aangezien ik automatisch een SMS'je krijgt als het forum niet bereikbaar is.

Ik merkte het wel, maar had er geen last van. Handig, die SMS service. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...