Jump to content

Billboards voor The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

Met dank aan Puma, die mij een tip gaf om hier een topic te openen.

promos.png



JOUW creatie in THE GREEN LIGHT DISTRICT??

Ben je creatief aangelegd en kun je goed overweg met programma's zoals Adobe Photoshop of een andere Photo editor? Dan is DIT je kans! The Green Light District zal vol worden gegooid met allemaal billboards waarop reclame op te zien is. We willen natuurlijk niet 100x dezelfde reclame zien. Daarom kun JIJ er nu verandering in brengen!

Wat moet je doen?

  1. Maak je creatie met een programma soortgelijk als Adobe Photoshop
  2. Jou creatie mag werkelijk van alles zijn*! Gebruik je creatieve mind op 100%!!
  3. Upload je afbeelding in .bmp formaat met een resolutie van 512*512 pixels, of 1024*1024 pixels, en post deze in dit topic



Feiten

  • Doordat je meedoet met deze actie, ben je niet automatisch lid, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken!
  • Jou creatie zal dan terug worden gezien in The Green Light District**! Als je een naam verzint (bijv. voor een gebouw), kan deze zelfs als echte naam worden gebruikt voor bijv. een echt gebouw!
  • Het lid met de mooiste creatie komt in de TOP-5 Best Advertisers terecht. Tevens krijg je dan de de mogelijkheid om elke update ruim een week eerder te spelen!

Dus, waarom ook niet? Post je creatie nu in dit topic.

*Op p*rno, racsisme of godsdienst na

**Ik hou me het recht voor, om creaties te weigeren of af te keuren om welke reden dan ook.



Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...