Jump to content

Patch kan niet worden geinstallert?


stefabb

Recommended Posts

Beste.

ik heb sinds gisteren GTA IV aangeschaft. heb alles netjes geinstallert enal

al goed , toen ik het spel opstart werkte alles gewoon, tot dat de fimpjes voorbij waren en ik mocht gaan rijden met de auto. maar wat me al erg opviel is dat het om de haverklap gaat haperen, ik heb de instellingen op het alle laagst gezegt maar dat mocht niet baten hij bleef het zelfde doen, al goed ben ik op goolge gaan kijken en het schijnt dat het een voorkomend probleem was , en dat je dan een Patch moest installeren en dan zouden de problemen voor bij zijn. al goed de patch gedownload, krijg ik heel de tijd deze meldig naamloostni.jpg

dus ik ben nu wel een beetje te einde raad, heb GTA IV al een paar keer opnieuw geinstallerd maar het blijft het zelfde

(dit zijn trouwens me systeem gebeuren)

processor : AMD Athlon II X4 640 Processor (Quad Core) 3.0 GHZ

Geheugen : 4095 RAM

Videokaart : AMD Radeon HD 6450 512 MB

ik draai hem wel op Windows 7

als ik UpdateTile.exe wil installeren dan doet installert die hem wel maar dan start GTA niet meer op

en als ik TitleUpdate.msi aanklik krijg ik dus die foutmeldig

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...