Jump to content

gta social club registraties probleem


azlef

Recommended Posts

hoi ik wil graag lid worden van de social club van gta voor men gta cw spel maar als ik op sing up druk

(die knop onder je gegevnns NIET DIE NAAST INLOGGEN maar de onder je registratie gegevens) dan blijf ik op de zelfde pagina

wat kan het probleem nou weer zijn ik heb daar 1000x op ge drukt maar het lukt gewoon niet het blijft op de zelfde pagina

is dit normaal want ik wel er dolgaar op plz help me

groeten: azlef

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe dat kan weet ik ook niet, maar als je op >>deze<< link klikt kom je op de pagina waar je je gegevens in moet voeren (die bij jou dus niet wil openen). Succes ermee.

die pagina opent wel maar de volgende pagina openent niet want als ik op sing up druk onder mijn gegevens opent die pagina niet

owja en nog iets ik ga binne kort (IN november dus) een ps3 aan schafen en ik dacht van welke game is beter gta balled of gay tony of

The Lost and Damned want ik wil je ze bijde wel kopen maar als de andre gewoon stom is heb ik die voor niks ge kocht dus wat denken juili er van

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het anders eens nadat je je gegevens hebt ingevoerd, dat je dan met de rechter muisknop op "sign up" klikt en dan kiest voor "link openen in nieuw tabblad" (of venster, wat jij makkelijk vindt) En dat doe je dan ook elke keer als je opnieuw iets moet bevestigen. Mogelijk dat ie het dan wel doet.

Ik vind zowel TLaD als TBoGT een top-game. Ik weet niet of je GTA IV al hebt, maar als je die nog niet hebt zou ik voor GTA IV: Complete Edition gaan. Als je IV al wel hebt, adviseer ik je EfLC, zodat je beide DLC's in bezit hebt. EfLC kan je spelen zonder dat je IV nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...