Jump to content

GTA IV ELM Emergency Light Mod


Joost01

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb helaas door een fout in mijn versie van GTA IV het spel moeten verwijderen van mijn computer en inmiddels heb ik deze weer erop gezet.

Ik ben opzoek naar een installatie download van ELM Emergency Light Mod, ik had deze toen ooit eens op Google gevonden dit was zo'n versie zoals de screenshot maar dan voor GTA IV:

naamlo19.png

Kan iemand mij een uitleg geven hoe ik dit in het spel kan zetten?

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebrook vroeger naja een tijdje terug altijd de Politie mods van gtapolicemods daar vond ik onder andere Emergency Light System v6 deze moet je installeren op een andere manier je plaatst de 2 bestanden in je gta IV map en klaar je hebt er wel scripthook.dll en dsound.dll voor nodig.

Even off-topic: gebrook?

Heb ik een les Nederlands gemist?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebrook vroeger naja een tijdje terug altijd de Politie mods van gtapolicemods daar vond ik onder andere Emergency Light System v6 deze moet je installeren op een andere manier je plaatst de 2 bestanden in je gta IV map en klaar je hebt er wel scripthook.dll en dsound.dll voor nodig.

Moet ik de scripthook.dll en de dsound.dll files uit het gedownloade bestand kopiëren en dan plakken in mijn GTA IV map?

Want ik heb dat wel is gedaan maar toen kon ik het spel niet meer opstarten..

Link to comment
Delen op andere websites

Daar inderdaad ;) maar ik weet niet als die ELS met xlive werkt ik heb altijd Dsound gebruikt

Ik heb het geprobeerd maar beide werken dus niet... Me spel wil nu niet meer opstarten dus heb ik het er weer afgehaald en ben even aan het installeren voor de 5e keer vandaag... :ch:

Bestaat er geen installatie schermpje inplaats dat je files moet kopiëren en plakken?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...