Jump to content

Dit weekend ALLE GTA's voor pc voor maar 10 EURO op steam!


Zombiespeed

Recommended Posts

Hey, dit weekend zijn alle Gta's voor 10 euro op steam, je moet dit wel met iDeal/Paypal etc kopen.

http://store.steampowered.com/sub/4466/

Deze gta's zitten erin:

Grand Theft Auto

Grand Theft Auto II

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto Vice city

Grand Theft Auto San Andreas

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto EFLC

Je kan ze ook los kopen, dan is er 75% van de prijzen af.

Trouwens, mischien is deze korting een teken van een nieuwe GTA?

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

Steam is me soms toch een zooitje. Je hebt nu voor 9.99 een pack met ALLE gta's, terwijl je ook alle classics kan kopen (dus zonder gta IV en EFLC) voor 10.19, of enkel GTA IV + EFLC voor 11. 89. :clown: Ik hoop dat niemand zo dom is om meer te betalen voor minder content, maar goed. Heb net wat geld naar m'n PayPal overgeschreven, met wat geluk staat het er op tijd op om het pack nog te kopen. 10 euro voor alle GTA's is echt een koopje, ook al heb ik GTA IV, III en SA al. Vice City wil ik graag ook nog legaal, en EFLC is ook een leuke bonus. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat per spel of voor allemaal? Per spel neem ik aan

Nop, voor het hele pakket. Mocht je nog niet bekend zijn met Steam, ze hebben wel vaker van deze enorme kortingen. Voordeel is dat je je favoriete games heel goedkoop kunt krijgen, het nadeel is dat je het programma Steam nodig hebt. Als je het spel wilt spelen moet je volgens mij ook altijd met het internet zijn verbonden, omdat je Steam nodig hebt om het spel te spelen. Dit is tenminste zo met Valve's eigen games, weet niet hoe het zit met andere games. Aangezien ik Steam alleen gebruik voor Valve's eigen games. (Half Life/Portal ect)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan met Steam perfect alle spellen spelen zonder internet hoor, Steam start dan in offline modus. Het enige nadeel is dan dat je geen online multiplayer kan spelen, en dat sommige spellen dan niet syncen met de Steam Cloud waardoor je saves niet bewaard worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je Paypal verbinden met je bankrekening ofzo. Staat allemaal uitgelegd op hun eigen site. Maar als je nog geen 18 bent lijkt het me het beste als je je ouders gewoon vraagt of zij willen betalen via hun bankrekening. Paypal is trouwens niet verplicht op Steam hoor, er zijn nog genoeg andere betaalmethodes mogelijk. :puh:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...