Jump to content

GTA V aangekondigd! Trailer op 2 november!


DeathPenalty

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KaoloBimamKonjoG

    7

  • PrioX

    4

  • Guardian1980

    4

  • Kenny-Petrovic

    3

Yes! Yippie! *doet dansjes, springt in lucht* Ik heb er echt geen woorden voor :) ben zo blij me dag kan niet meer stuk. alleen vraag ik me af wat de stijl is aan de Romeins letter V te zien.

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

En toen stond het forum op zijn kop... Eerst die trailer afwachten voor ik een oordeel vel. Als ze terug de trilogy GTA-stijl gaan hanteren, met moeilijkere missies dan komt het wel goed, anders wordt het net als GTA IV een groot succes in het begin en een stervende zwaan na enkele maanden. Maar goed, zoals ik al zei niet te snel een oordeel vellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed met mijn slaapkop mijn mobiel aan en wou even op internet surfen zie ik opeens

'Gta V aangekondigt' staan, Ben ik gelijk wakker. :puh:

Maar geweldig nieuws krijg haast weer datzelfde gevoel met GTA IV toen iedereen in afwachting was van de trailer en dat de site van Rockstar Games helemaal flooded was. Hoop dat we ditmaal wat minder gaan hypen want Hype= Maakt een game kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...