Jump to content

GTA V aangekondigd! Trailer op 2 november!


DeathPenalty

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KaoloBimamKonjoG

    7

  • PrioX

    4

  • Guardian1980

    4

  • Kenny-Petrovic

    3

Wanneer zou hij uitkomen.

Ik denk al binnen het half jaar.

Lijkt me sterk. Rockstar brengt in maart al Max Paine 3 uit, dat is nog een klein half jaartje. Ik vermoed dat de eerste releasedata die Rockstar zal noemen voor GTA V zo rond november of december 2012 liggen, en dat we de game met een paar keer uitstellen in het eerste kwartaal van 2013 kunnen verwachten.

Maar waarvoor geven ze dan al een trailer in 2011 uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is goed nieuws voor deze site net zo. ineens komt gta 5 in het nieuws en alles en iedereen keert hier terug. incl mezelf

Alleen wel balen dat de trailer volgende week om 1 uur is. terwijl ik dan aan het werk ben GRRR :D

en het forum wordt levendiger zo

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, guardian heeft gelijk zijn sig aangepast? :bier:

Niet gelijk hè, pas een paar uur later ^_^

Wanneer zou hij uitkomen.

Ik denk al binnen het half jaar.

Lijkt me sterk. Rockstar brengt in maart al Max Paine 3 uit, dat is nog een klein half jaartje. Ik vermoed dat de eerste releasedata die Rockstar zal noemen voor GTA V zo rond november of december 2012 liggen, en dat we de game met een paar keer uitstellen in het eerste kwartaal van 2013 kunnen verwachten.

Maar waarvoor geven ze dan al een trailer in 2011 uit?

Omdat het Rockstar is. Die maken het graag spannend hè. Na de eerste trailer van GTA IV duurde het ook nog ruim een jaar voordat die uitkwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet Vice City zo nodig terugkomen? Waarom niet gewoon een nieuwe stad zoals Chicago, San Diego, Houston en Boston om maar wat voorbeelden te noemen. De enige stad die ik wel terug zou willen zien is Las Venturas omdat ik denk dat R* meer uit die stad had kunnen halen in San Andreas. Verder wil ik graag weer het realisme, humor en radiostations van GTAIV. Ik vond GTAIV als een van de weinige nou eenmaal leuker dan San Andreas door het realisme dat erin zat. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens, al blijft de sfeer van VC mij ook erg ontroeren, daarom zou ik die graag terugzien. Een nieuwe stad sta ik best open voor, maar omdat Rockstar Games de cyclus New York - Miami - LA (o.a.) al tijden aanhoudt, zou het mooi zijn om een nieuwe interpretatie van een goed recept terug te zien. Ik vond het (en nu nog steeds) prachtig om te zien hoe Liberty City eruit ziet in IV ten opzichte van GTA III bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat verwachten jullie wat we te zien krijgen in de trailer? Ik zelf hoop dat we iets van de stad, personages en nieuwe mogelijkheden te zien krijgen. En ik denk dat dat ook best kan, aangezien ik denk dat ze al best ver zijn in de ontwikkeling omdat er al snel een trailer komt naar de aankondiging. 0_0 Ik geloof dat er bij GTA IV één jaar tussen zat..

Link to comment
Delen op andere websites

Ach kijk naar de trailer van IV - ik denk dat deze trailer iets gelijkaardigs gaat zijn, je zal een inleiding krijgen in de omgeving en heel even de protagonist zien.

Natuurlijk maar een hypothese - ik zit vooral te wachten om wat van de physics engine te zien in de trailer =3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...