Jump to content

GTA V aangekondigd! Trailer op 2 november!

Recommended Posts

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• KaoloBimamKonjoG

7

• PrioX

4

• Guardian1980

4

• Kenny-Petrovic

3

Geplaatst:

Het is al gezegd, en het valt ook niet anders te zeggen dan dat het keigaaf is om te horen. :D

Ben benieuwd naar de trailer! :D :D

Geplaatst:

Het lijkt inderdaad op een Dollar logo. Of het naar Washington verwijst weet ik niet. Zou wel lauw zijn als je een bodyguard bent van een corrupt president ofzo

Geplaatst:

Wat erg vreemd is, en het kan aan mij liggen, maar waarom is de hele r* site niet meer toegankelijk? het enige wat je ziet is dat. Lijkt me meer een hack dan werkelijke aankondiging

Geplaatst:

Wat erg vreemd is, en het kan aan mij liggen, maar waarom is de hele r* site niet meer toegankelijk? het enige wat je ziet is dat. Lijkt me meer een hack dan werkelijke aankondiging

Nee hoor. Via twitter retweet Rockstar ook al de andere websites die het nieuws erop zetten.

Geplaatst:

Maar waarom blokkeren ze dan verdere toegang naar de hele r* site? dat slaat toch nergens op?

Geplaatst:

Maar waarom blokkeren ze dan verdere toegang naar de hele r* site? dat slaat toch nergens op?

Om het nieuws onder de aandacht te brengen

Geplaatst:

Even een quotje van mezelf:

Ik denk dat in Oktober een aankondiging komt, misschien zelfs een trailer. Ik hoop het echt. Ook deze jongen kan niet meer wachten :sigaar:

En ik had dus gelijk :D Waren sommige mensen van, nee duurt langer enz. Ik had gewoon gelijk.

Kan niet wachten op de trailer!!

Geplaatst:

Vanochtend op school nog een gesprek gehad waneer GTA V zou uitkomen! Iedereen dacht voorlopig nog niet, kom ik thuis zie ik dit nieuws! :D Mooie dag zo!

Geplaatst:

Ik zie het net :D

Ik ben zo blij.

Mij dag kan niet meer stuk.

Het logo is ook zeker mooi.

Ik ben benieuwd waar het verhaal over gaat.

En hoe het personage eruit ziet.

De personages,hoe die eruit komen te zien.

En natuurlijk de stad. :tu:

Alleen ik vind wel,en ook met andere spellen.

Dat alles zich afspeelt in Amerika.

Waarom niet in een andere land zoals,China,Nederland :D ,Spanje etc.

En nu wordt het forum hopelijk wat 'levender'

Ik zie nu al oude leden weer terug komen.

Hopelijk kunnen we het spel dan snel spelen. :tu:

Geplaatst:

Om het nieuws onder de aandacht te brengen

Volgens mij is daar een nieuwssectie voor? Ik wacht wel tot ik het officiele persbericht heb gelezen. Dit lijkt imo meer een hack dan een officiele aankondiging

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...