Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Geweldig nieuws! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Het is al gezegd, en het valt ook niet anders te zeggen dan dat het keigaaf is om te horen. Ben benieuwd naar de trailer! :D Reageren
Dieko Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Het lijkt inderdaad op een Dollar logo. Of het naar Washington verwijst weet ik niet. Zou wel lauw zijn als je een bodyguard bent van een corrupt president ofzo Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Wat erg vreemd is, en het kan aan mij liggen, maar waarom is de hele r* site niet meer toegankelijk? het enige wat je ziet is dat. Lijkt me meer een hack dan werkelijke aankondiging Reageren
Swiggers Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Ik word spontaan emotioneel. Finally! Reageren
Cylas Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 (bewerkt) wikipedia weet al te melden dat ie uit gaat komen voor PS3, Windows en Xbox 360... http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_V#Games (inmiddels alweer weggehaald ) Bewerkt: 25 oktober 2011 door Cylas Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Wat erg vreemd is, en het kan aan mij liggen, maar waarom is de hele r* site niet meer toegankelijk? het enige wat je ziet is dat. Lijkt me meer een hack dan werkelijke aankondiging Nee hoor. Via twitter retweet Rockstar ook al de andere websites die het nieuws erop zetten. Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Maar waarom blokkeren ze dan verdere toegang naar de hele r* site? dat slaat toch nergens op? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Maar waarom blokkeren ze dan verdere toegang naar de hele r* site? dat slaat toch nergens op? Om het nieuws onder de aandacht te brengen Reageren
Sharingan Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Even een quotje van mezelf: Ik denk dat in Oktober een aankondiging komt, misschien zelfs een trailer. Ik hoop het echt. Ook deze jongen kan niet meer wachten En ik had dus gelijk Waren sommige mensen van, nee duurt langer enz. Ik had gewoon gelijk. Kan niet wachten op de trailer!! Reageren
Sharingan Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 (bewerkt) Dubbelpost.. Bewerkt: 25 oktober 2011 door Sharingan Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Dat mag toegegeven worden! Reageren
Reinier93 Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Vanochtend op school nog een gesprek gehad waneer GTA V zou uitkomen! Iedereen dacht voorlopig nog niet, kom ik thuis zie ik dit nieuws! Mooie dag zo! Reageren
myron.b Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Ik zie het net Ik ben zo blij. Mij dag kan niet meer stuk. Het logo is ook zeker mooi. Ik ben benieuwd waar het verhaal over gaat. En hoe het personage eruit ziet. De personages,hoe die eruit komen te zien. En natuurlijk de stad. Alleen ik vind wel,en ook met andere spellen. Dat alles zich afspeelt in Amerika. Waarom niet in een andere land zoals,China,Nederland ,Spanje etc. En nu wordt het forum hopelijk wat 'levender' Ik zie nu al oude leden weer terug komen. Hopelijk kunnen we het spel dan snel spelen. Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Maar waarom blokkeren ze dan verdere toegang naar de hele r* site? dat slaat toch nergens op? Om het nieuws onder de aandacht te brengen Volgens mij is daar een nieuwssectie voor? Ik wacht wel tot ik het officiele persbericht heb gelezen. Dit lijkt imo meer een hack dan een officiele aankondiging Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.