Swiggers Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Ik weet wel dat 2012 een fantastisch game-jaar gaat worden (nu net dat ik in mn examenjaar zit .... fail) Battliefield 3 Modern Warfare 3 LA Noire (PC versie) Gears of War 3 Saints Row 3 GTA V Reageren
Swiggers Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 (bewerkt) Maar waarom blokkeren ze dan verdere toegang naar de hele r* site? dat slaat toch nergens op? Om het nieuws onder de aandacht te brengen Volgens mij is daar een nieuwssectie voor? Ik wacht wel tot ik het officiele persbericht heb gelezen. Dit lijkt imo meer een hack dan een officiele aankondiging Lees twitter van Rockstar dan http://twitter.com/#!/RockstarGames Bewerkt: 25 oktober 2011 door Swiggers Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 No offence maar waren er niet neiuwssites, inclusief hun twitter gehacked? niet eens zo lang geleden was dat btw. Met het hoge niveau van hacks van grote sites neem ik eerder aan, met name door de manier waarop, dat r* gehacked is dan dat het een echt eaankondiging is, hierom wacht ik liever op het officiele persbericht van r* Reageren
Revo_ Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 No offence maar waren er niet neiuwssites, inclusief hun twitter gehacked? niet eens zo lang geleden was dat btw. Met het hoge niveau van hacks van grote sites neem ik eerder aan, met name door de manier waarop, dat r* gehacked is dan dat het een echt eaankondiging is, hierom wacht ik liever op het officiele persbericht van r* Sommige mensen kunnen toch koppig zijn. Anyway, ik ben enorm blij, al hoop ik dat het deze keer niet weer een saaie stad is. Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 of ik ben realistisch. Maar natuurlijk omdat we op een GTAForum zijn moet ik meteen helemaal nat worden ervan. Reageren
Revo_ Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 of ik ben realistisch. Maar natuurlijk omdat we op een GTAForum zijn moet ik meteen helemaal nat worden ervan. Nee, dat ben je niet. Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 (bewerkt) Misschien wil je even uitleggen waarom ik dat niet ben dan? Ik ben nogal gewent om, als er iets komt, een officieel persbericht te lezen erover, dit is hierbuiten ook redelijk normaal. Als iets aangekondigd word word dat gedaan door middel van een persbericht, of een grote presentatie. Van beiden heb ik niks vernomen. Zeker met het hacken van de laatste tijd van grote websites neem ik nog vrij weinig aan. Het feit dat de hele site ontoegankelijk is zegt mij al zat, leuk een announcement maar ik denk toch echt dat investeurs en alle andere zakenmannen een toegankelijke site willen. Ik wacht gewoon tot het officiele persbericht komt. Echter omdat ik op een GTA site is dit verhaal, wat overigens gewoon waar is, complete onzin. Bij werkelijk alles wat er gezegt word, ook al is het iets kleins is het dit; 'OMG GTA 5 AANGEKONDIGD OMFG OHHHH JAAAAHHHHH YEAH COOL VET BOEM AARDAPPEL', ookal slaat het nergens op en is er vrij weinig vertelt. Je mag trouwens ook wel wat vriendelijker aankomen, of ben ik direct een debiel omdat ik het wat realistischer bekijk? Zoals i kal zei, vele sites, systemen en dergelijke worden gehacked de laatste tijd, en met de ontoegankelijkheid van de site toont het meer een gehackte site inclusief twitter dan een echte aankondiging. Of ben ik op het moment in een paralel universum waar het PSN er neit door gehack 2 maand uit heeft gelegen of een nieuwssite(inclusief twitter) een bericht toonde dat Tupac is teruggekeerd? Ik wacht gewoon leuk op het officiele persbericht, welke wel erg lang duurt Bewerkt: 25 oktober 2011 door KaoloBimamKonjoG Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Als ze gehackt waren, hadden ze dat allang door en laten weten. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 En vergeet niet dat je 't over Rockstar hebt.. die hebben wel vaker een wat onorthodoxe manier van handelen. Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 dat weet ik, maar ook r* levert persberichten, en dat laat imo wel lang op zich wachten. dat r* het al lang zou laten weten dat ze gehacked zijn is ook logisch. Hoe dan ook, meesterlijk gedaan, uit het niets een enorm vreemde announcement, geen persbericht en ook geen verwachtingen vooraf(afaik) Reageren
Revo_ Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 dat weet ik, maar ook r* levert persberichten, en dat laat imo wel lang op zich wachten. dat r* het al lang zou laten weten dat ze gehacked zijn is ook logisch. Hoe dan ook, meesterlijk gedaan, uit het niets een enorm vreemde announcement, geen persbericht en ook geen verwachtingen vooraf(afaik) Met een persbericht creëer je geen hype, met dingen zoals dit wel. Reageren
harry1985 Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Eindelijk nu nog wachten op beelden wanneer zal dit gaan uitkomen ?? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Lijkt mij een luxe gta te worden aan dat logo te zien Dikke rolls royces en dikke sportwagens rijden en wonen in villa's en werken voor een rijke gang of zo Dit gaat hollywood worden denk ik, los angeles. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Ik zat in mijn hoofd met bf3 bf3 bf3 bf3, nu is het GTA 5 GTA 5 GTA 5 GTA 5. Ik zat in mijn hoofd met niks, en nu is het GTA V GTA V GTA V GTA V GTA V. Herkenbaar dus. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Wanneer zou hij uitkomen. Ik denk al binnen het half jaar. Lijkt me sterk. Rockstar brengt in maart al Max Paine 3 uit, dat is nog een klein half jaartje. Ik vermoed dat de eerste releasedata die Rockstar zal noemen voor GTA V zo rond november of december 2012 liggen, en dat we de game met een paar keer uitstellen in het eerste kwartaal van 2013 kunnen verwachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.