Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V komt er aan!


Eindelijk is er wat bekend! GTA5 komt er dus toch aan! Zoals in de aankondiging staat op RockstarGames.com zal er op 2 november 2011 om 17:00 Nederlandse tijd de eerste trailer van GTA5 online komen.

gallery_1_5_62514.jpg

Helaas is op dit moment nog niet meer bekend. Meer informatie volgt binnenkort!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als jullie goed kijken, zie je in het patroon van de V een dollar patroon. en de letters five zijn in schotse style... We kunnen gaan speculeren. maar dollars, neem ik aan vegas.. En die schotse style... ik denk dat je met een schot speelt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als jullie goed kijken, zie je in het patroon van de V een dollar patroon. en de letters five zijn in schotse style... We kunnen gaan speculeren. maar dollars, neem ik aan vegas.. En die schotse style... ik denk dat je met een schot speelt.

Kan ook een Ier zijn omdat het naast Schotland ligt, en dan kom je uit op Packie :)

Want ik heb gezien dat Packie in de credits van IV uit de taxi stapt bij Francis International Airport, dus misschien word de hoofdpersoon Packie?

Ik denk dit alleen maar hoor ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat het zich in een compleet nieuwe stad afspeelt, zoals een compleet Washington ofzo

Washington zou ook heel leuk zijn ja! Ik ben het met je eens dat het leuk zou zijn als het in een totaal nieuwe stad zou zijn. Zelf kijk ik heel erg uit naar een GTA in Zuid-Amerika, of in Azië. Ik heb het eerlijk gezegd wel wat gezien met die Amerikaanse steden. Ik vond het jammer te horen dat bepaalde (onbevestigde) bronnen zeggen dat het weer in San Andreas af gaat spelen. Ik hoop dat dit vals blijkt te zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gisteren was ik er nog heilig van overtuigd dat de countdown van de trailer op woensdag om 18:00 zou aflopen (en dan hield ik al rekening met dat extra uurtje), maar na vannacht is het ineens 17:00 uur geworden. Heel bijzonder, maar wel aangenaam nieuws, toch?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gisteren was ik er nog heilig van overtuigd dat de countdown van de trailer op woensdag om 18:00 zou aflopen (en dan hield ik al rekening met dat extra uurtje), maar na vannacht is het ineens 17:00 uur geworden. Heel bijzonder, maar wel aangenaam nieuws, toch?

Ik weet niet of in de US ook de wintertijd is ingegaan misschien is ie daarom 2 uur versprongen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...