Jump to content

Grand Theft Auto 5 Forum online!


Joriz

Recommended Posts

GTAGames.nl afbeelding
Met de eerste trailer van GTA5 nog maar enkele dagen in de toekomst is het natuurlijk tijd dat GTAGames.nl een eigen GTA5 forum heeft.
Vanaf nu is iedereen welkom in de Grand Theft Auto V sectie om te discussiëren over de trailers, screenshots, geruchten, wensen, etc...

VWO-er en Jacky-2007 zijn voorlopig aangesteld als moderatoren van het Grand Theft Auto V forum gedeelte. Mocht het heel druk worden dan komen er andere moderators bij.

Naast dit forum is er ook door de medewerkers van WikiGTA de eerste Grand Theft Auto V pagina aangemaakt over dus GTA5. Hier staat nu al de eerste informatie. Na de trailer zullen ook op WikiGTA natuurlijk weer analyses volgen.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij een nieuwe GTA hoort natuurlijk een nieuw subforum; goed nieuws dus dit. Het voelt als nog weer een stapje dichter bij de daadwerkelijke game :D

Succes gewenst aan collega's Jacky-2007 en VWO-er...dat zullen ze hopelijk nodig hebben met een druk en vol subforum erbij :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe GTA... tijd voor een nieuw subforum... ik wens Jacky-2007 en VWO-er veel succes met dit zeker drukke subforum. Ze zijn in ieder geval al ordelijk begonnen en ik heb er het volle vertrouwen in dat ze deze orde ook wel daadwerkelijk kunnen houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vanaf nu kan iedereen naast reageren op bestaande onderwerpen in het GTA5 forum ook nieuwe onderwerpen starten. :dans:

And remember kids:

Kijk goed welke topics al bestaan, om te voorkomen dat je twee keer hetzelfde onderwerp aankaart. Formuleer bij het starten van een topic een duidelijk onderwerp, dus niet "GTA V" maar bijvoorbeeld wel "Mijn theorie over de stad van GTA V".

Veel post plezier :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw in het vak zijn jullie natuurlijk niet, maar succes Jacky-2007 en VWO-er. Want ik denk dat het best een druk subforum kan gaan worden ;)

Ik herzie mijn uitspraak: Ik wil jullie (V en J) héél véél sterkte en succes wensen, want het is er gigantisch druk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...