Jump to content

Waar werk jij nu aan?


.Levi.

Recommended Posts

Ik ben zelf sinds 8 maanden weer eens aan de slag gegaan. Ik heb al twee signatures gemaakt; eentje is al te bewonderen in de showroom en de andere is voor de SOTM. Ik ben op dit moment bezig met een klein projectje met stadions.

.Levi. en ik zijn al een aantal weken bezig met een nieuw project. Het proces vordert gestaag, maar nu alle elementen samen beginnen te komen begint het er erg tof uit te zien. Alvast een preview:

*Plaatje*

Als dit nog de preview is... Ik ben razend benieuwd naar het eindresultaat.

De laatste pentooltjes aan het leggen in Illustrator voor een logo. Het is voor een webshop dat haarstylingsproducten gaat verkopen, speciaal voor mensen met kroeshaar. In de tussentijd werk ik aan een aantal headers voor op een website, eentje is inmiddels af. Daarnaast schets ik zo nu en dan aan een ander logo opdracht wat voor een webshop is dat tuinartikelen verkoopt. Natuurlijk probeer ik mijn werk zo te verdelen, dat ik genoeg tijd overhoudt om met al mijn ziel en zaligheid aan de collab van -Matthijs- en mijzelf te werken.

Druk schemaatje heb je Levi. Hoe kom je aan al die opdrachten als ik vragen mag?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    8

  • -Matthijs-

    6

  • Cabyon

    4

  • BoerTijger

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bazen, Levi en Matthijs. Wat hebben jullie zelf. En niet gedaan?

De bergen op de achtergrond en het stukje lucht dat je ziet zijn afkomstig van een stock, maar die zijn beide wel dusdanig gemanipuleerd dat ze in het concept passen. Het overige deel van het landschap (bergen op de voorgrond, mist, etc.) is custom gemaakt in Cinema4D/Photoshop. De brug is een bestaand model, maar was oorspronkelijk gewoon kaal. Die hebben we in Cinema aangekleed met een houten jasje en een laag sneeuw.

Momenteel zijn we aan het brainstormen over een tof thema die we in de huidige setting kunnen verwerken, dus het eindresultaat laat nog wel even op zich wachten... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Druk schemaatje heb je Levi. Hoe kom je aan al die opdrachten als ik vragen mag?

Op het begin deed ik zoveel mogelijk gratis werk om naamsbekendheid op te bouwen. Geef ook aan dat je je met grafisch werk bezighoudt zodat men in ieder geval weet wat je doet, anders weten ze je niet te vinden. Een portfolio waar ze werk van je kunnen zien doet het altijd goed. Het ligt hem voornamelijk in het netwerken en je contacten dusdanig te behouden dat ze na een klus bij je terugkomen. Ik vind after service daarom ook erg belangrijk. Het interesse tonen door naderhand (na een klus) te vragen hoe het met ze gaat en dat ze altijd bij je terug kunnen komen, wordt dan ook erg op prijs gesteld. Zo ben ik bij een opening van een winkel geweest en heb ik het logo wat ik voor ze heb gemaakt, laten drukken op een wijnfles en als cadeau meegenomen. Niet alleen wordt dit erg gewaardeerd, het straalt vertrouwen uit en laat ook zien dat je meer dan alleen een grafisch designer bent. Het belangrijkste is dat het je kans vergroot dat je naam door hen ergens anders wordt genoemd of dat ze zelf graag nog eens zaken met je willen doen. Door middel van een stage ben ik met een klant in aanraking gekomen waarvoor ik ontzettend veel heb gedaan, ook na mijn stage. Zo nu en dan stuurt deze klant mij een aantal opdrachten waaraan ik geld kan verdienen. Je kunt het zien als een opdrachtgever die mijn als externe partij inhuurt om zaken op grafisch gebied te regelen. Mooi meegenomen natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Druk schemaatje heb je Levi. Hoe kom je aan al die opdrachten als ik vragen mag?

Op het begin deed ik zoveel mogelijk gratis werk om naamsbekendheid op te bouwen. Geef ook aan dat je je met grafisch werk bezighoudt zodat men in ieder geval weet wat je doet, anders weten ze je niet te vinden. Een portfolio waar ze werk van je kunnen zien doet het altijd goed. Het ligt hem voornamelijk in het netwerken en je contacten dusdanig te behouden dat ze na een klus bij je terugkomen. Ik vind after service daarom ook erg belangrijk. Het interesse tonen door naderhand (na een klus) te vragen hoe het met ze gaat en dat ze altijd bij je terug kunnen komen, wordt dan ook erg op prijs gesteld. Zo ben ik bij een opening van een winkel geweest en heb ik het logo wat ik voor ze heb gemaakt, laten drukken op een wijnfles en als cadeau meegenomen. Niet alleen wordt dit erg gewaardeerd, het straalt vertrouwen uit en laat ook zien dat je meer dan alleen een grafisch designer bent. Het belangrijkste is dat het je kans vergroot dat je naam door hen ergens anders wordt genoemd of dat ze zelf graag nog eens zaken met je willen doen. Door middel van een stage ben ik met een klant in aanraking gekomen waarvoor ik ontzettend veel heb gedaan, ook na mijn stage. Zo nu en dan stuurt deze klant mij een aantal opdrachten waaraan ik geld kan verdienen. Je kunt het zien als een opdrachtgever die mijn als externe partij inhuurt om zaken op grafisch gebied te regelen. Mooi meegenomen natuurlijk.

Lekker potje marketing Lev! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb ik fftjes 20 minuten aan gewerkt:

Mijn eerste creatie met photoshop :)

Leuk idee, de achtergrond is inderdaad een mooie scene van de trailer! Sprak mij ook erg aan.

Wel jammer dat je hem 'ingeperst' hebt waardoor hij een beetje lelijk uitvalt.

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb ik fftjes 20 minuten aan gewerkt:

Mijn eerste creatie met photoshop :)

Leuk idee, de achtergrond is inderdaad een mooie scene van de trailer! Sprak mij ook erg aan.

Wel jammer dat je hem 'ingeperst' hebt waardoor hij een beetje lelijk uitvalt.

De achtergrond?? Ja dat klopt want je kan ook niet echt 1080p HD Screens van de Trailer pakken :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ziet er lekker uit! Op sommige plekken (zoals in de breedte onder het embleem op de motorkap) zie je nog duidelijk de overloop tussen de echte en de conceptauto, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel gezien had. En ja, ik weet dat daar de motorkap naar binnen afloopt. :puh:

Heb me hier nooit in verdiept eigenlijk. Is dat lastig, concept cars in elkaar soepen?

Link to comment
Delen op andere websites

nah valt wel mee, je moet goede foto's hebben anders zie je ook verschil in kwaliteit, en de verhoudingen waarin de auto's staan moeten een beetje hetzelfde zijn.

En de kleur is ook wel handig als die beetje hetzelfde is want als je een zwarte auto hebt en je wil daar een andere witte bumper op plakken dan is dat nogal een gekloot.

Maar moeilijk is het niet, staan ook wel genoeg tutorials op 't net die je kunnen helpen met van alles...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

.Levi. en ik zijn al een aantal weken bezig met een nieuw project. Het proces vordert gestaag, maar nu alle elementen samen beginnen te komen begint het er erg tof uit te zien. Alvast een preview:

Zo af en toe wordt er nog aan gewerkt, gelukkig maar, want dit project is té mooi om links te laten liggen.

We hebben nog een laatste (derde) preview voor jullie. Daarna gaan we echt los, dat beloof ik jullie. Er resten alleen nog wat puntjes die op de "i" gezet moeten worden en een aantal leuke ideeën die we nog wat verder willen uitwerken.

post-1925-1344817566,81.jpgpost-1925-1344817581,33.pngpost-1925-1344817589,96.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...