Jump to content

(vc) GTA Modern vice


elitex778

Recommended Posts

Heb je wat afbeeldingen etc. van de modellen en textures die je zelf hebt gemaakt? In de video vind ik het allemaal nogal moeilijk te zien wat er nu precies door jou is gemaakt?

ik heb de textures niet gemaakt gewoon gecombineerd die weg textures komen van hardcore graphic beta 0.4 die palmbomen van project 125xr die effecten van een paar particle mods van san andreas vice city en gta3

Ziet er mooi uit :tu:

Kun je ook zwemen?

nee :(

Daar ben ik het mee eens, ik hoor het aan de motor en het uiterlijk is wat anders zie me niet verkeerd maar ik vind het uiterlijk minder mooi als de echte het is iets te nep.

ja ik weet het die motor klopt niet helemaal

ik kan aan GOdL1kE1 vragen of hij een betere geluid mod heeft.

hij heeft ook een eigen vice city op youtube

en het weer heb ik laatst nog aangepast naar meer realistisch weer

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wat afbeeldingen etc. van de modellen en textures die je zelf hebt gemaakt? In de video vind ik het allemaal nogal moeilijk te zien wat er nu precies door jou is gemaakt?

ik heb de textures niet gemaakt gewoon gecombineerd die weg textures komen van hardcore graphic beta 0.4 die palmbomen van project 125xr die effecten van een paar particle mods van san andreas vice city en gta3

De modding showroom is bedoeld voor het laten zien van je eigen modificaties, niet voor het resultaat van het bij elkaar gooien van de modificaties van anderen.

Je topic zal ergens anders beter thuishoren, dat zal een lokale moderator voor je regelen. Die verhuist dan je topic even voor je, en bij een goeie bui laat hij je ook even weten waar hij hem neerzet. Ik verwacht de Vice City-fora, maar dat is niet aan mij. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...