Jump to content

Gta san andreas probleempje


nba21

Recommended Posts

Beste leden,

Sinds ik na de crash van onze pc Gta San Andreas opnieuw heb ingestalleerd, werkt t spel prima, MAAR het probleem is:

Mjn 100% savegame staat niet in de user files, maar in de map data, evenals met gta_sa.set, terwijl de map Gta San Andreas user files er WEL is..

het zelfde geval is ook met de foto's, ik kan ze wel maken, maar ik kan ze nergens terugvinden terwijl de optie store gallery photo's aan staat.

ik heb de savegame en gta_sa.set al een aantal keer naar user files geprobeerd, maar dan vind ie niks bij t loaden..

Wie weet hoe ik mijn savegame EN foto's via de gebruikelijke user files kan zien/spelen

Alvast bedankt,

Nba21

Bewerkt: door nba21
Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Sinds ik na de crash van onze pc Gta San Andreas opnieuw heb ingestalleerd, werkt t spel prima, MAAR het probleem is:

Mjn 100% savegame staat niet in de user files, maar in de map data, evenals met gta_sa.set, terwijl de map Gta San Andreas user files er WEL is..

het zelfde geval is ook met de foto's, ik kan ze wel maken, maar ik kan ze nergens terugvinden terwijl de optie store gallery photo's aan staat.

ik heb de savegame en gta_sa.set al een aantal keer naar user files geprobeerd, maar dan vind ie niks bij t loaden..

Wie weet hoe ik mijn savegame EN foto's via de gebruikelijke user files kan zien/spelen

Alvast bedankt,

Nba21

Zo te zien ben je hm gewoon kwijt, dus je zal opnieuw moeten beginnen of 1 downloaden.

Verder hoort dit topic bij SA en niet hier :$ .

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij staan de savegames ook niet in de Rockstar-map, maar onder Mijn documenten/GTA San Andreas User files. Mijn foto's kan ik trouwens ook daar terugvinden.

Start gewoon even een nieuwe game op, kijk in welke map je savegame wordt opgeslagen en plaats je 100% savegame ook in die map, dan moet het probleem opgelost zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

bedankt voor jullie hulp! Ik heb t uiteindelijk toch zelf kunnen oplossen. het bestand gta_sa.exe moest nog gepatcht worden. Eenmaal daarna gta gestart, geen savegame, weer quit gedaan, Gta_sa.set en savegame van data naar user files verplaatst, nadat k dat gedaan had Gta weer opgestart, en toen stond er wel een savegame :) dus vanaf toen wist ik dat het weer werkt zoals t hoort ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...