Jump to content

Releasedatum uitgelekt!


GTAKevin023

Recommended Posts

Dit vond ik op psx-sense. Die site is voor mij echt heel onbekend maar het nieuws is wel intressant smile3.gif

Allemaal leuk en aardig, maar een beetje jammer dat je niet een link geeft naar het echte artikel. Die heb ik inmiddels wel gevonden: *KLIK*. En wat staat daarboven? Dat het bericht van 15 april van dit jaar is, en dus best wel een beetje oud en onbetrouwbaar.

Op de website van GameStop Germany staat inmiddels een releasedatum van 18 maart 2012, maar waar ze dat weg hebben staat ook nergens.

Dus: check je bronnen, en kom niet met oud 'nieuws'.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vond ik op psx-sense. Die site is voor mij echt heel onbekend maar het nieuws is wel intressant smile3.gif

Allemaal leuk en aardig, maar een beetje jammer dat je niet een link geeft naar het echte artikel. Die heb ik inmiddels wel gevonden: *KLIK*. En wat staat daarboven? Dat het bericht van 15 april van dit jaar is, en dus best wel een beetje oud en onbetrouwbaar.

Op de website van GameStop Germany staat inmiddels een releasedatum van 18 maart 2012, maar waar ze dat weg hebben staat ook nergens.

Dus: check je bronnen, en kom niet met oud nieuws.

Kut duh.gif Sorry, ben gewoon opgewonden door wat ik las en wilde het snel melden. Zie het nou pas. Verwijder deze topic dan maar of zo. duh.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een Rockstar Games medewerker heeft dit op zijn Facebook pagina gezet:

GTA V Expected Release Date: 05/09/2012

Link naar Facebook pagina: Klik

Ja, we zien het morgen wel wanneer die release datum is. Sluit deze topic gewoon man. duh.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een Rockstar Games medewerker heeft dit op zijn Facebook pagina gezet:

GTA V Expected Release Date: 05/09/2012

Link naar Facebook pagina: Klik

Ja, we zien het morgen wel wanneer die release datum is. Sluit deze topic gewoon man. duh.gif

Ik check mijn bronnen, zou jij ook eens moeten doen. Btw, je hoeft niet gelijk zo'n toon tegen me aan te slaan, meneer de bijdehand.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Een Rockstar Games medewerker heeft dit op zijn Facebook pagina gezet:

GTA V Expected Release Date: 05/09/2012

Link naar Facebook pagina: Klik

Ja, we zien het morgen wel wanneer die release datum is. Sluit deze topic gewoon man. duh.gif

Ik check mijn bronnen, zou jij ook eens moeten doen.

Was gewoon opgewonden van wat ik las en wilde het gewoon melden. Was gewoon goed bedoeld of zo duh.gif Verwijder deze topic gewoon en ik zei niks over jou bronnen of zo. Dus je reactie slaat nergens op want ik had het al eerder aangegeven dat het neppe info is. Hoef je het niet nog een keertje in te wrijven. Daar zijn de moderators voor. Jah?

Link to comment
Delen op andere websites

Een Rockstar Games medewerker heeft dit op zijn Facebook pagina gezet:

GTA V Expected Release Date: 05/09/2012

Link naar Facebook pagina: Klik

Ja, we zien het morgen wel wanneer die release datum is. Sluit deze topic gewoon man. duh.gif

Ik check mijn bronnen, zou jij ook eens moeten doen. Btw, je hoeft niet gelijk zo'n toon tegen me aan te slaan, meneer de bijdehand.

Had dan ook niet gereageerd. Weet zelf ook wel dat ik me bronnen beter moet checken hartelijk dank. En hou nou maar op met op deze topic te jagen of zo, wordt hopelijk toch verwijderd.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we het gezellig houden één dag voor het grote feest! :dans:

Zelf verwacht ik dat de release rond september/oktober 2012 is. Begin volgend jaar is veel te snel en het zou Max Payne 3 uit de schijnwerpers halen.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we het gezellig houden één dag voor het grote feest! static.gif

Zelf verwacht ik dat de release rond september/oktober 2012 is. Begin volgend jaar is veel te snel en het zou Max Payne 3 uit de schijnwerpers halen.. nosmile.gif

Oke :) Das waar. Morgen groot feest. :)

Sorry GrandTheftTwano.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...