Jump to content

[Wens] Wat hoop je NIET in gta V?


GTAKevin023

Recommended Posts

Ik hoop dat er dit keer geen vriendinnen of dates inzitten, maar dat zal er wel bij horen...

Gaat er waarschijnlijk niet inkomen is gezegd.

Nog niet 100% zeker maar ze gaan er wel vanuit dat het niet meer komt.

:):):):):)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    4

  • Phoenyxar

    3

  • thebig

    3

  • 91billie91

    3

ik hoop niet dat je de missies 100% moet uispelen,zoals in TBOGT.

En dat je niet bijvoorbeeld in GTA IV 100 vogels moet dood schieten,en bij TLAD 50 seagulls zoeken.

Voor de 100%.

Ze moeten gewoon een paar zij missies doen die niet te lang duren.

kortom: geen Collectables meer.

ook niet die stunt jumps.

als ze er maximaal 10 doen dan wel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop niet dat je de missies 100% moet uispelen,zoals in TBOGT.

En dat je niet bijvoorbeeld in GTA IV 100 vogels moet dood schieten,en bij TLAD 50 seagulls zoeken.

Voor de 100%.

Ze moeten gewoon een paar zij missies doen die niet te lang duren.

kortom: geen Collectables meer.

ook niet die stunt jumps.

als ze er maximaal 10 doen dan wel.

Logisch ga je de missies moeten uitspelen voor 100% gameplay.

En dat de collectibles terugkomen lijkt mij ook zeer waarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop niet dat je de missies 100% moet uispelen,zoals in TBOGT.

En dat je niet bijvoorbeeld in GTA IV 100 vogels moet dood schieten,en bij TLAD 50 seagulls zoeken.

Voor de 100%.

Ze moeten gewoon een paar zij missies doen die niet te lang duren.

kortom: geen Collectables meer.

ook niet die stunt jumps.

als ze er maximaal 10 doen dan wel.

Logisch ga je de missies moeten uitspelen voor 100% gameplay.

En dat de collectibles terugkomen lijkt mij ook zeer waarschijnlijk.

Idd, je moet wat te doen hebben hé :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze dat datingaspect er inderdaad uit slopen. Het voelde in IV wel erg als een verplicht nummertje, telkens met die mensen op stap. Daarnaast was het ook nodig om bepaalde features te unlocken, en daar kan ik me niet in vinden. Prima als ze het er optioneel instoppen, maar ik wil niet hoeven daten om bepaalde outfits vrij te kunnen spelen. Ik bedoel, ik ben met GTA bezig, als ik m'n character wil laten bowlen ga ik wel The Sims spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat ze de replay mogelijkheid van missies uit het spel halen, gerekend dat TBOGT het laatste deel is, waar deze functie in zat. En dan mag het best zo zijn dat dit pas beschikbaar komt nadat je het hele verhaal hebt uitgespeeld, maar ik wil de mogelijkheid hebben om bijzondere voertuigen uit een missie te kunnen opslaan. Ik heb nog steeds de Regina uit TLAD niet voor mijn safehouse staan.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze dat datingaspect er inderdaad uit slopen. Het voelde in IV wel erg als een verplicht nummertje, telkens met die mensen op stap. Daarnaast was het ook nodig om bepaalde features te unlocken, en daar kan ik me niet in vinden. Prima als ze het er optioneel instoppen, maar ik wil niet hoeven daten om bepaalde outfits vrij te kunnen spelen. Ik bedoel, ik ben met GTA bezig, als ik m'n character wil laten bowlen ga ik wel The Sims spelen.

Precies, het was te verplicht in GTA IV. Het was wel af en toe leuk om met bepaalde mensen wat te gaan doen maar het was te verplicht. Dating mag erin zitten maar het moet geen verplichting zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat als je eindelijk na lang zoeken je exclusieve auto hebt gevonden, deze in elke straat 4x voorbij ziet komen.

dat was inderdaad best wel lame in GTA IV, daar had je zelfs in Bohan dat als je in bijv een infernus rijdt er ineens een hele straat vol stond met infernussen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze dat datingaspect er inderdaad uit slopen. Het voelde in IV wel erg als een verplicht nummertje, telkens met die mensen op stap. Daarnaast was het ook nodig om bepaalde features te unlocken, en daar kan ik me niet in vinden. Prima als ze het er optioneel instoppen, maar ik wil niet hoeven daten om bepaalde outfits vrij te kunnen spelen. Ik bedoel, ik ben met GTA bezig, als ik m'n character wil laten bowlen ga ik wel The Sims spelen.

NIIKOOOO... Let's go bowlin'!

Meh.. ben er ook geen voorstander van. Het is leuk om af en toe te doen, maar het is een keer of twee leuk, daarna voelt het vrij snel herhalend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze dat datingaspect er inderdaad uit slopen. Het voelde in IV wel erg als een verplicht nummertje, telkens met die mensen op stap. Daarnaast was het ook nodig om bepaalde features te unlocken, en daar kan ik me niet in vinden. Prima als ze het er optioneel instoppen, maar ik wil niet hoeven daten om bepaalde outfits vrij te kunnen spelen. Ik bedoel, ik ben met GTA bezig, als ik m'n character wil laten bowlen ga ik wel The Sims spelen.

Mee eens. Van mij mogen ze die dingen er ook wel uitslopen of op z'n minst ervoor zorgen dat je niet door anderen gebeld kan worden om iets te doen, maar dat jij hun moet bellen. Dat Friends Like percentage uit IV vond ik ook misstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...