Jump to content

[Wens] Wat hoop je NIET in gta V?


GTAKevin023

Recommended Posts

Ik hoop 1: Dat het zich niet in Los Angeles/ San Andreas afspeelt. San Andreas was geweldig, maar ik zie liever een map met NIEUWE countryside en NIEUWE bergen dan weer San Andreas. Die map ben ik wel een beetje beu. Daarnaast heeft Rockstar gezegd dat ze na GTA 4 een nieuwe map zouden maken, aangezien ze Liberty City alleen opnieuw deden omdat het LC in GTA3 niet genoeg op New York leek...

En 2: Dat als er een tank in zit dat hij dan niet weer van die lompe wielen heeft. Kom op, of een tank met rubsbanden of gewoon helemaal geen tank. Als ze het in Saints Row kunnen dat moet Rockstar het in GTA ZEKER beter kunnen!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    4

  • Phoenyxar

    3

  • thebig

    3

  • 91billie91

    3

Ik hoop niet dat het weer zon film-achtig verhaal is, zoals in gta4. Dit omdat ze voor die game uitkwam in verschillende tijdschriften (Playstation magazine, Power Unlimited etc) zeiden dat de speler niet zozeer op missies werd gestuurd zoals in de voorgaande GTA's, maar dat je dit maal 'zelf de lakens uitdeelde', en je daardoor veel vrijheid had in het spel. Ik heb hier echter weinig van gemerkt, sterker nog ik vond GTA San Andreas veel meer vrijheid bieden dan gta4. Qua realisme & graphics is gta4 mischien superieur aan san andreas, maar ik vond san andreas qua spel een beter spel dan gta4.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop 1: Dat het zich niet in Los Angeles/ San Andreas afspeelt. San Andreas was geweldig, maar ik zie liever een map met NIEUWE countryside en NIEUWE bergen dan weer San Andreas. Die map ben ik wel een beetje beu. Daarnaast heeft Rockstar gezegd dat ze na GTA 4 een nieuwe map zouden maken, aangezien ze Liberty City alleen opnieuw deden omdat het LC in GTA3 niet genoeg op New York leek...

En 2: Dat als er een tank in zit dat hij dan niet weer van die lompe wielen heeft. Kom op, of een tank met rubsbanden of gewoon helemaal geen tank. Als ze het in Saints Row kunnen dat moet Rockstar het in GTA ZEKER beter kunnen!!!

Tja, over dat Los Angeles/San Andreas denk ik dat de kans groot is dat het wel Los Angeles is smile3.gif Maar ik was gta III ook zat toen ik San Andreas speelde en III is Liberty City en ik heb echt veel lol gehad met gta IV. Als ik gta IV vergelijk met III dan geloof ik echt niet dat het eigenlijk ook Liberty City is. Misschien ziet deze Los Angeles er wel veel beter uit en ook echte Hollywoord smile3.gif Over die rubsbanden ben ik het totaal met je eens. Ik heb in gta San Andreas een mod gezet dat ie rubsbanden heeft en dat vond ik een hele verandering en verbetering. Hopelijk heeft de tank, als die er is, dit keer rubsbanden en kan die auto's reallistisch plat rijden smile3.gif

Zo hoort het! icon_mrgreen.gif

http://www.youtube.c...h?v=7ivPFL9BPA8

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat ze dezelfde fout maken met de besturing als in gta IV

Ik hoop niet dat GTA V een te dicht bebouwd gebied is. GTA: Iv was eigenlijk een en al dicht bebouwd. Urban is wel leuk, maar wat open vind ik wel fijn. Maar dan ook weer niet zo open als in San andreas was. De bebouwing zoals die was in Sa andreas: San fierro / Las venturas was wel leuk.

en ik hoop ook niet dat ze de keuzes die je kon maken eruit laten. Het zou eigenlijk nog geweldiger zijn als de beslissingen die je neemt later ook effect kunnen hebben op het verhaal. Dat verbeterd de herspeel waarde van het spel enorm. Omdat je hem dan opnieuw speelt en je weer een andere kant op kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Wat hoop je dat er NIET is in gta V?

Ik hoop niet dat je, als gta V met de xbox is, alleen maar online kan door xbox live. Ik zou graag met 4 controllers willen spelen met vrienden.

Ik hoop niet dat het in de toekomst of ver in het verleden afspeeld. Hoogstens tussen 1960 en 2015 of zo. Maar ik wil geen starwars shit.

Ik hoop niet dat het in Liberty City is :D

Ik hoop niet dat er weinig winkels zijn.

Dit zijn voorbeelden. Maar vertel wat je echt niet zou willen in gta V :)

Mzzl.

Ik wil een goed geoptimatiseerd spel :)

geen crappy console port :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je vanaf het begin overal heen kan, ook al is het alleen 1 stad in GTA V. Rockstar mag van mij die extra natuurgebieden en dorpjes dicht gooien, zo heb ik meer zin om alle missies te voltooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je vanaf het begin overal heen kan, ook al is het alleen 1 stad in GTA V. Rockstar mag van mij die extra natuurgebieden en dorpjes dicht gooien, zo heb ik meer zin om alle missies te voltooien.

Misschien moet je juist in een klein dorpje beginnen en je weg werken naar Los Santos, dat zou pas een stimulans zijn om die missies te voltooien!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je vanaf het begin overal heen kan, ook al is het alleen 1 stad in GTA V. Rockstar mag van mij die extra natuurgebieden en dorpjes dicht gooien, zo heb ik meer zin om alle missies te voltooien.

Misschien moet je juist in een klein dorpje beginnen en je weg werken naar Los Santos, dat zou pas een stimulans zijn om die missies te voltooien!

Dat klinkt niet slecht, zou een echte motivatie zijn om naar de stad te komen. Denk echter niet dat ze zoiets gaan doen, dat hebben ze namelijk nog nooit gedaan maar het idee is wel tof.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...