Jump to content

[Wens] Wat hoop je NIET in gta V?

Recommended Posts

Geplaatst:

Het sloeg ook nergens op als je logisch nadenkt... 'Als jij mij een paar keer afwijst met bowlen ben ik je vriend niet meer!' Juist ja....

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTAKevin023

4

• Phoenyxar

3

• thebig

3

• 91billie91

3

Geplaatst:

Het sloeg ook nergens op als je logisch nadenkt... 'Als jij mij een paar keer afwijst met bowlen ben ik je vriend niet meer!' Juist ja....

Als je echt logisch nadenkt dan denk je van: Oooh hij wil niks meer met me doen, aan zo een vriend heb ik niks. Of je denkt: hij vind het niet leuk met me. Situaties die ook in het echt gebeuren.
Geplaatst:

Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze dat datingaspect er inderdaad uit slopen. Het voelde in IV wel erg als een verplicht nummertje, telkens met die mensen op stap. Daarnaast was het ook nodig om bepaalde features te unlocken, en daar kan ik me niet in vinden. Prima als ze het er optioneel instoppen, maar ik wil niet hoeven daten om bepaalde outfits vrij te kunnen spelen. Ik bedoel, ik ben met GTA bezig, als ik m'n character wil laten bowlen ga ik wel The Sims spelen.

Je hebt een punt, maar als ze dating er optioneel indoen is het ook weer zo nutteloos. Ik vind het wel goed bedacht dat je mensen te vriend moet houden en dat je er dan wat voor terug krijgt.

Misschien vind jij die minigames als darten en bowlen niet leuk? Dan snap ik dat je het uitgaan vervelend vindt. :puh: Ik zelf belde altijd mensen op mee te gaan poolen, dat was echt verslavend.

Het vriendinnen-systeem mag wel verbeterd worden. In GTA IV heb je 2 minuten na je date alweer 3 SMS'jes van je vriendin die wil dat je haar belt, en dan doe je dat en dan zegt ze 'Ja hallo we zijn net geweest, ander keertje'.

Geplaatst:

Dat bowlen, poolen en darten is één of twee keer leuk, en daarna is er geen hol meer aan. En daarom is het zo vervelend dat je dit tot in den treure moet blijven herhalen, wil je die outfits en andere extra's unlocken. Als mensen het leuk vinden om virtuele chicks te daten moeten ze dat vooral doen, maar ik vind het krom dat de mensen die het níet doen iets mislopen.

Geplaatst:

Dat bowlen, poolen en darten is één of twee keer leuk, en daarna is er geen hol meer aan. En daarom is het zo vervelend dat je dit tot in den treure moet blijven herhalen, wil je die outfits en andere extra's unlocken. Als mensen het leuk vinden om virtuele chicks te daten moeten ze dat vooral doen, maar ik vind het krom dat de mensen die het níet doen iets mislopen.

Je kunt het ook van de andere kant bekijken: als je je tijd opoffert om zoiets te gaan doen, mag er toch ook best wat tegenover staan? (zoals een lullige outfit)

Geplaatst:

Als je echt logisch nadenkt dan denk je van: Oooh hij wil niks meer met me doen, aan zo een vriend heb ik niks. Of je denkt: hij vind het niet leuk met me. Situaties die ook in het echt gebeuren.

Kan ja maar als het een hele goede vriend is of zelfs familie en je bent een weekje druk en er word 5 keer in een week gevraagd of je iets wil doen... Ja dan slaat het nergens op ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hoop niet dat het te sims-achtig wordt. En ik hoop dat ze niet te veel aandacht besteden aan daten en vrienden maken

Bewerkt: door Hiphoppah
Geplaatst:

Ik hoop dat er geen dating in het spel komt en ook geen meerdere speelbare characters. Eén protagonist met een geweldig achtergrondverhaal is veel meer waard dan tien hoofdpersonages met een verleden van nul.

Geplaatst:

Ik hoop niet dat ze teveel aandacht besteden aan de date's want dat vond ik geen zak aan.. Vrienden mag op zich wel blijven, misschien iets verbeteren zodat je meer met ze zou kunnen doen. Hoop ook niet dat je safe-house zo standaard is dat je er alleen kan saven, tv kijken en op de computer.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik hoop niet dat je met submissies tijd hebt. Ik wil gewoon als je een politie submissie doet gewoon rond rijden met de politiewagen en dan meldingen krijgen. Of met taxi gewoon oneindig kunnen rijden en normaal rijden en mensen oppikken met melding of die taxi roepen. :) Al die taxi's in gta rijden normaal. Waarom moet ik dan met tijd door de stad heen scheuren om mensen hier en daar heen te brengen. Das niet reallistisch. Ik hou van reallitisch.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...