Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

In die rode auto zit dat zelfde poppetje die op het einde weg rent.

1zg7xiq.jpg

52e0xi.jpg

En in die blauwe sportauto zit hetzelfde poppetje als die uit die bus komt.(rechts)

2d7wn6c.jpg

xnygpw.jpg

Dit is de zelfde man.

En volgens mij is deze foto hieronder ook die zelfde man die is die blauwe auto zit en die dat busje uitkomt.

6huyq8.jpg

Zou je met 2 mensen spelen?

Zoals bij Assassin's creed Revelations speel je met Ezio en Altaïr.

Zal dat hier ook zijn?

Bewerkt: door myron.b
  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

32

• Phoenyxar

10

• EazyEvert

10

• KenRosenburg

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

En in die blauwe sportauto zit hetzelfde poppetje als die uit die bus komt.(rechts)

2d7wn6c.jpg

Ben ik de enige die constant het muziekje van Ghostbusters in m'n hoofd hoor als ik dat plaatje zie?

Oh, ontopic, nogmaals als we met een oud personage zouden spelen, hadden we die wel (duidelijk) in de trailer gezien, lijkt mij.

Geplaatst:

Zal dat hier ook zijn?

Of misschien is één van de personages een belangrijk personage in de game, zoals Roman dat was. :puh:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Is het jullie eigenlijk al opgevallen dat dit personage verdacht veel lijkt op Patrick (Packie) McReary?

gtavzx.png

Even ter vergelijking van uit GTA IV:

gtav2.png 810974-pack1.png

Lijkt me helemaal niet zo gek aangezien we Packie tijdens de eind credits van TBoGT Libery City zien verlaten.

Geplaatst:

Op het eerste gezicht zou ik ja zeggen, maar ik twijfel een beetje als ik naar het gebied rond zijn ogen kijk, natuurlijk is het wel maar een vage screen, dus dat zou veel zeggen, maar het is wel goed gespot GTT ;)

Geplaatst:

Op het eerste gezicht zou ik ja zeggen, maar ik twijfel een beetje als ik naar het gebied rond zijn ogen kijk, natuurlijk is het wel maar een vage screen, dus dat zou veel zeggen, maar het is wel goed gespot GTT ;)

Inderdaad, ik zit ook nog wel te twijfelen maar je kunt ze mond ook niet zien vanwege dat (zuurstof) kapje, maar al kijk je naar het lichaam, hoofd en haar lijkt ie er wel sprekend op. Ik hoop gewoon dat het hem is. :puh:

Geplaatst:

Ik denk dat de man die een hele tijd praat ook de man in het zwarte pak is... ik zou het zo zeker weten maar ik denk dat dat de hoofdpersoon is.. ^_^

Geplaatst:

Waarom denken sommigen dat het CJ of Tommy zal zijn? III-era is een afgesloten hoofdstuk. En daarbij zou het qua leeftijd niet kunnen. Het zou wel kunnen dat het iemand is die op hun lijkt. Het zou misschien wel kunnen dat personen uit de IV-era terug komen, zoals Niko en Packie. Ik kan me niet echt herinneren dat Rockstar ooit heeft gezegd dat de IV-era afgesloten is. Ik heb volgens mij zelfs ergens gelezen dat Niko een paar keer in GTA V zal voor komen. We zien het vanzelf wel :) ik weet zeker dat Rockstar weer een fantastische game zal maken.

Geplaatst:

Hij lijkt inderdaad zeer goed op Packie, zou er geen problemen mee hebben personages uit GTA IV in V te zien.

Geplaatst:

Zal dat hier ook zijn?

Ik denk dat ze dat niet doen want het blijft GTA :bier:

Geplaatst:

Mwha, ik denk niet dat het Tommy is. Daarvoor heb ik twee redenen:

- Het lijkt me niet waarschijnlijk dat er überhaupt personages uit vorige GTA's terugkomen in V. Dat was met IV ook, en dat had R* zelfs al aangekondigd daarbij.

Goed punt, maar dit hoeft niet zo te zijn voor alle toekomstige GTA's. En in GTA San Andreas kwamen 'Tommy Vercetti', 'Kent Paul', en andere personages voor.

- Persoonlijk vind ik de stem totaal niet op die van Tommy lijken. Plus, de stem klinkt als die van een jong persoon. Misschien rond de 30, maar veel ouder niet. Tommy zou in 2011 zoals hierboven vermeld al bijna bejaard zijn, waarmee hij een heel andere stem zou hebben.

Tommy is inmiddels wel wat verouderd, maar ik kan nergens vinden dat hij lang in de gevangenis heeft moeten zitten. En de stemacteur van Tommy (Ray Liotta) is inmiddels ook wel wat verouderd. Als je zijn stem nu met Vice City vergelijkt, dan lijkt hij totaal niet op Tommy. Zijn stem heeft nu wel veel weg van de persoon die in de trailer aan het woord is.

- En dit viel me eigenlijk nog het meeste op: de stem vertelt aan het begin dat hij waarschijnlijk vanwege het weer naar San Andreas is verhuisd. Tommy Vercetti woonde in Vice City. De vraag: is het weer in San Andreas zó veel beter dan dat in Vice City? Volgens mij is het eerder andersom..

Ik denk niet dat het veel verschilt van elkaar, en in Vice City waren de bruggen in het begin van het spel zelfs gesloten door een storm. Maar ik denk ook niet dat je hebt echt zo letterlijk moet opvatten.

Daar ben ik het ook mee eens, plus:

Het laatste gesprek wat we ooit van Tommy Vercetti horen is degene met Ken Rosenberg, aan het einde van de Vice City storyline. Daar zegt Tommy de zin 'I had a little disagreement with a buisness-assiociate...' en gelijk daarna: 'You know how it is.'

In de trailer hoor je op een gegeven moment: 'We'd play ball and sit in the sun, but, well...' en daarna: 'You know how it is.' Ik zie dit als een typische Rockstar-hint dat Tommy weer terugkomt. Ik vind het namelijk wel heel toevallig dat de laatste zin die Tommy ooit zegt ook één van de eerste in een trailer is. Wat denken jullie hiervan?

Geplaatst:

Ik dacht dat we er al lang uit waren dat het zeer onwaarschijnlijk zou zijn dat er personages uit oudere GTA's zouden terugkeren. Het is namelijk nog nooit gebeurd dat er personages in meerdere era's voorkwamen (El Burro niet meegerekend, al is dat enkel een verwijzing naar hem. Ook Lazlow en Fernando zijn niet echt personages).

Als er personages terugkeren, zullen het er vast van GTA IV zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...