Jump to content

Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    32

  • Phoenyxar

    10

  • EazyEvert

    10

  • KenRosenburg

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het spel is ook nog 'in the making' hé. Kan gewoon zijn dat ze momenteel wat beta voetgangers gebruiken en dat ze nog aan nieuwe aan het werken zijn :) Hoop eigenlijk wel dat hij net iets belangrijker is dan dat. Ik vind hem er best gaaf uitzien. Net zoals die man in de foto die ik als 2e postte, met zijn geruite trui.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel grappig als dat het hoofdpersonzge blijkt te zijn. :7

Zal waarschijnlijk wel niet zijn aangezien hij er niet zo gedetailleerd en opvallend bij loopt.

Inderdaad, maar je kent R*. Dus het zou me eigenlijk niet verbazen :puh: Achja, we'll see.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel grappig als dat het hoofdpersonzge blijkt te zijn. :7

Zal waarschijnlijk wel niet zijn aangezien hij er niet zo gedetailleerd en opvallend bij loopt.

Inderdaad, maar je kent R*. Dus het zou me eigenlijk niet verbazen :puh: Achja, we'll see.

Jup, het zou evengoed kunnen zijn dat ze het hoofdpersonage nog niet gemaakt hebbe.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel grappig als dat het hoofdpersonzge blijkt te zijn. :7

Zal waarschijnlijk wel niet zijn aangezien hij er niet zo gedetailleerd en opvallend bij loopt.

Inderdaad, maar je kent R*. Dus het zou me eigenlijk niet verbazen :puh: Achja, we'll see.

Jup, het zou evengoed kunnen zijn dat ze het hoofdpersonage nog niet gemaakt hebbe.

Maar wel zijn stem laten horen en een eerste trailer uitbrengen? Lijkt me niet echt logisch. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel grappig als dat het hoofdpersonzge blijkt te zijn. :7

Zal waarschijnlijk wel niet zijn aangezien hij er niet zo gedetailleerd en opvallend bij loopt.

Inderdaad, maar je kent R*. Dus het zou me eigenlijk niet verbazen :puh: Achja, we'll see.

Jup, het zou evengoed kunnen zijn dat ze het hoofdpersonage nog niet gemaakt hebbe.

Maar wel zijn stem laten horen en een eerste trailer uitbrengen? Lijkt me niet echt logisch. :7

Dat de stem in de trailer de stem van het hoofdpersonage is nog niet officieel bekend gemaakt, of wel soms? Maar aan de andere kant is het inderdaad niet echt logisch een trailer uit te brengen wanneer het belangrijkste personage nog niet af of uitgewerkt is. De verhaallijn van het spel is zoiezo al maanden vooraleer ze het spel zijn beginnen realiseren ingedient en uitgeschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de stem in de trailer de stem van het hoofdpersonage is nog niet officieel bekend gemaakt, of wel soms? Maar aan de andere kant is het inderdaad niet echt logisch een trailer uit te brengen wanneer het belangrijkste personage nog niet af of uitgewerkt is. De verhaallijn van het spel is zoiezo al maanden vooraleer ze het spel zijn beginnen realiseren ingedient en uitgeschreven.

Dus jij denkt dat ze iemand z'n halve levensverhaal laten vertellen, dat hij naar Los Santos is verhuisd, kinderen heeft, zijn leven wil verbeteren en ga zo maar door, terwijl deze persoon gewoon één of andere opdrachtgever of - sterker nog - helemaal niet belangrijk is? Je kan er bijna voor de volle 100% vanuit gaan dat het de protagonist is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de stem in de trailer de stem van het hoofdpersonage is nog niet officieel bekend gemaakt, of wel soms? Maar aan de andere kant is het inderdaad niet echt logisch een trailer uit te brengen wanneer het belangrijkste personage nog niet af of uitgewerkt is. De verhaallijn van het spel is zoiezo al maanden vooraleer ze het spel zijn beginnen realiseren ingedient en uitgeschreven.

Dus jij denkt dat ze iemand z'n halve levensverhaal laten vertellen, dat hij naar Los Santos is verhuisd, kinderen heeft, zijn leven wil verbeteren en ga zo maar door, terwijl deze persoon gewoon één of andere opdrachtgever of - sterker nog - helemaal niet belangrijk is? Je kan er bijna voor de volle 100% vanuit gaan dat het de protagonist is. :)

Je kan gelijk hebben ja, lijkt me ook het meest logische hoor. Maar er is zo weinig bekend. Hangt er vanaf welke richting Rockstar uitgaat met hun tweede trailer. Als ze hierin het levensverhaal van iemand anders laten vertellen, kan het gewoon de hele tijd over opdrachtgevers (die waarschijnlijk ook een heel belangrijke rol spelen in het verhaal) gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is hij waarschijnlijk al afgewerkt het hoofdpersonage, ik wou gewoon duidelijk maken dat die man in de achtergrond evenveel belangrijk kan zijn als die mensen in de voorgrond, die misschien daar zijn gezet om ons te misleiden.

Het zou trouwens wel kunnen dat ze het hoofdpersonage nog niet hebben afgewerkt, want we weten niet wie het is en dus kunnen ze hem al in de trailer getoond hebben, maar misschien ook niet. Maar zoals ik al zei: hij zal wel al afgewerkt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is hij waarschijnlijk al afgewerkt het hoofdpersonage, ik wou gewoon duidelijk maken dat die man in de achtergrond evenveel belangrijk kan zijn als die mensen in de voorgrond, die misschien daar zijn gezet om ons te misleiden.

Het zou trouwens wel kunnen dat ze het hoofdpersonage nog niet hebben afgewerkt, want we weten niet wie het is en dus kunnen ze hem al in de trailer getoond hebben, maar misschien ook niet. Maar zoals ik al zei: hij zal wel al afgewerkt zijn.

Misschien hebben ze z'n uiterlijk nog niet af maar hebben ze wel een stem en een verhaal bij de hoofdpersoon. Dat zou natuurlijk ook kunnen...

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is hij waarschijnlijk al afgewerkt het hoofdpersonage, ik wou gewoon duidelijk maken dat die man in de achtergrond evenveel belangrijk kan zijn als die mensen in de voorgrond, die misschien daar zijn gezet om ons te misleiden.

Het zou trouwens wel kunnen dat ze het hoofdpersonage nog niet hebben afgewerkt, want we weten niet wie het is en dus kunnen ze hem al in de trailer getoond hebben, maar misschien ook niet. Maar zoals ik al zei: hij zal wel al afgewerkt zijn.

Misschien hebben ze z'n uiterlijk nog niet af maar hebben ze wel een stem en een verhaal bij de hoofdpersoon. Dat zou natuurlijk ook kunnen...

Dat bedoel ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Even ter info over of de hoofdpersoon wel of niet af is:

Voor zover ik weet zijn de main character en de storyline + benodigde omgevings elementen vaak het eerste dat afgemaakt wordt. Textures op een main character, die je dus de hele tijd op je scherm ziet, zijn vaak heel lang in ontwikkeling. Dat komt omdat zo`n model geanimeerd moet worden, en textures kunnen nog wel eens moeilijk gaan doen als je 'n model gaat animeren. Vooral oksels en schouders schijnen nogal vaak bugs op te leveren qua textures(Kijk maar naar CJ als ie z`n armen beweegt) Als je b.v. de arm van de main character omhoog moet doen dan zouden de textures in z`n oksel heel erg gestretched worden, dat zou er niet mooi uit zien... (andere characters kunnen nog best gemaakt worden, pedestrians hoeven ze alleen maar een nieuwe skin te geven, dat is qua texture-layout gewoon hetzelfde als de vorige ped)

Het is inderdaad waar dat zulke dingen in de alpha versie en zelfs tot in een beta versie nog work in progress zijn(Alpha is in het algemeen de eerste versie van het spel die speelbaar is, beta in het algemeen de eerste versie die eigenlijk vrijwel alle features al bevat, dit is dus niet altijd hetzelfde als een 'open beta test'(Kijk naar Minecraft, daar is sinds begin van beta zo veel aan versleuteld dat het eigenlijk pas sinds 1.9 een echte beta is))... Als ik zo naar de GTA 5 trailer kijk zit GTA 5 al ver in de beta, een eventuele main character zal ondertussen echt wel bijna klaar zijn. Natuurlijk wordt er nog wel het een en ander aan gesleuteld, maar over het algemeen zal dit al vrijwel klaar zijn denk ik.

Ennuhm, @ die gast die 2 keer gespot was: Volgens mij heeft hij op het ene plaatje een donkerdere broek aan. Zoals in GTA IV het geval was, denk ik dat ze in GTA 5 hetzelfde systeem hebben: B.v. een stuk of 20 verschillende gezichten met handen en voeten, waar ze een 20tal truien met een 20tal broeken met een 10tal schoenen op kunnen combineren. In GTA IV zie je in één straat eigenlijk altijd wel 2 keer hetzelfde gezicht, maar wel met een andere trui, andere broek, en andere schoenen...

Link to comment
Delen op andere websites

Na enkele dagen al het GTA V nieuws te volgen op dit forum heb ik dan toch beslist om mezelf ook eventjes een account aan te maken. Weet niet of het hier of daar al vermeld werd, ben ondertussen het overzicht in alle informatie al lang kwijt. (al moet ik zeggen dat je hier veel beter de zaken kan volgen, op GTA Forums is het namelijk één grote boel.)

venustrailer1wmv1280002.jpg

.. achteraan in het paarse t-shirt en de zwarte sjaal is exact dezelfde persoon als..

venustrailer1wmv1280011.jpg

.. hier in de achtergrond op het voetpad.

Kan interessant zijn naar de toekomst toe, voorlopig weet ik niet zeker of we er veel aan hebben, maar ik vond het toch even een post waard.

'Tis allemaal zo vaag nu, je kan beter afwachten tot de volgende trailer eigenlijk. Maar damn, wat is dit CSI-gedoe toch leuk!

Klinkt misschien vergezocht, maar is ook al gezegd op gtaforums.com, die man die je bedoeld heeft veel weg van CJ, qua postuur en CJ had ook zo'n bepaald loopje. Je zou die met dat witte Shirt kunnen verklaren als iemand die drugs wil verkopen/ gangster en dat CJ het afwijst, dat ie nu een good guy is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...