Jump to content

Jacky-2007

Recommended Posts

Maar je moet er ook rekening mee houden dat ze misschien niet meer de beschikking hebben over de stemmencast van een paar jaar geleden. Als een van de acteurs ermee gestopt is moeten ze iemand anders zien te vinden. En ja, zie dan maar iemand te vinden met een haast identieke stem.

Dat wil trouwens niet zeggen dat ik ervan overtuigd ben dat het Rosenberg is, maar ik sluit niks uit.

Moet ook niet, het is twintig jaar later. Kan veel veranderd zijn. Ze kunnen zeggen dat het personage een ongeluk heeft gehad, waardoor zijn stemhoogte veranderd is. Dan kun je weer iedereen nemen als stemacteur.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    32

  • Phoenyxar

    10

  • EazyEvert

    10

  • KenRosenburg

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het lijkt me ook niet waarschijnlijk en ik denk dat het ook een geheel ander personage betreft, maar eens moet de eerste keer zijn, toch? Mijn bericht was ook puur hypothetisch in de zin van: de makers kunnen overal een verhaal omheen verzinnen zodat het in de storyline past. In soaps worden acteurs ook uit de serie geschreven door middel van bijv. een ongeluk of moord. Ik ga er niet van uit dat Rockstar dit doet, maar in dit stadium kunnen we dat nog niet uitsluiten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen Saints Row, dat soort cheap ass oplossingen heb ik Rockstar nog nooit zien gebruiken.

EDIT: Dit is een reactie op thebig hierboven. Man, wat ligt het tempo hier hoog. ^_^

Ik heb dit ook maar in 1 minuut gefantaseerd. Je kan echt 1000'en oplossingen bedenken om zoiets te omzeilen.

Vergeet niet dat er vast een heel team goede scenaristen zijn die de storyline samenstellen en dat die waarschijnlijk ook al een jaartje bezig zijn met de storyline. Waarschijnlijk laten ze gewoon het personage eruit als de stemacteur niet nog eens wil komen inspreken, maar als ze echt een goed idee hebben en het personage er weer in willen, dan vinden ze daar ook wel een goede oplossing op.

Bovendien slaat Rockstar vast een nieuwe weg in en gaan ze geen oude personages meer aan bod laten komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze dat sms/bel/internet maar niet zo'n grote rol gaan geven. Man wat een omslachtig gedoe was dat zeg.. Terwijl je op de playstation zit een spel te spelen, in je beeldscherm naar een computer kijken waar je inlogt op een site om je mail te checken :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze dat sms/bel/internet maar niet zo'n grote rol gaan geven. Man wat een omslachtig gedoe was dat zeg.. Terwijl je op de playstation zit een spel te spelen, in je beeldscherm naar een computer kijken waar je inlogt op een site om je mail te checken :cab:

Haha, lol.

Zou juist wel willen dat ze tv eens een grotere rol laten spelen. Dat je de tv aanschakelt en opeens je foto ziet:

'Wanted'

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze dat sms/bel/internet maar niet zo'n grote rol gaan geven. Man wat een omslachtig gedoe was dat zeg.. Terwijl je op de playstation zit een spel te spelen, in je beeldscherm naar een computer kijken waar je inlogt op een site om je mail te checken :cab:

Haha, lol.

Zou juist wel willen dat ze tv eens een grotere rol laten spelen. Dat je de tv aanschakelt en opeens je foto ziet:

'Wanted'

Of dat je die dag 6 star wanted level hebt gehad, en dan 's avonds jezelf op TV terug ziet met zo'n police chase :D_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij meteen binnen schoot was: Tommy Vercetti!

Zou echt gaaf zijn als deze man weer teruggebracht wordt in het GTA serie.

Overigens een super fantastisch idee van Rockstar om San Andreas weer tot leven te brengen. Ik had op een gegeven moment gehad met dat hele Liberty City gebeuren. Dat saaie, donkere stad waar niet veel te doen valt!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij meteen binnen schoot was: Tommy Vercetti!

Zou echt gaaf zijn als deze man weer teruggebracht wordt in het GTA serie.

Het lijkt mij ook geweldig als hij later in het verhaal je opdrachtgever wordt, dat je gaat werken voor de man die het dankzij jou helemaal gemaakt heeft in het criminele circuit en 20 jaar later één van de beroemdste criminelen in de Verenigde Staten is. In de leer bij de man die je zelf hebt grootgebracht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Na enkele dagen al het GTA V nieuws te volgen op dit forum heb ik dan toch beslist om mezelf ook eventjes een account aan te maken. Weet niet of het hier of daar al vermeld werd, ben ondertussen het overzicht in alle informatie al lang kwijt. (al moet ik zeggen dat je hier veel beter de zaken kan volgen, op GTA Forums is het namelijk één grote boel.)

venustrailer1wmv1280002.jpg

.. achteraan in het paarse t-shirt en de zwarte sjaal is exact dezelfde persoon als..

venustrailer1wmv1280011.jpg

.. hier in de achtergrond op het voetpad.

Kan interessant zijn naar de toekomst toe, voorlopig weet ik niet zeker of we er veel aan hebben, maar ik vond het toch even een post waard.

'Tis allemaal zo vaag nu, je kan beter afwachten tot de volgende trailer eigenlijk. Maar damn, wat is dit CSI-gedoe toch leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eigenlijk dat dat gewoon een willekeurige voetganger is, en dat model toevallig twee keer terugkomt in de trailer. Beide keren is hij vrij onopvallend op de achtergrond, dus ik denk niet dat we daar iets achter moeten zoeken. Wel scherp opgemerkt, had het nog niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eigenlijk dat dat gewoon een willekeurige voetganger is, en dat model toevallig twee keer terugkomt in de trailer. Beide keren is hij vrij onopvallend op de achtergrond, dus ik denk niet dat we daar iets achter moeten zoeken. Wel scherp opgemerkt, had het nog niet gezien.

Ja had ik al bang voor eigenlijk. Voetgangers zullen waarschijnlijk wel vaker voorkomen ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eigenlijk dat dat gewoon een willekeurige voetganger is, en dat model toevallig twee keer terugkomt in de trailer. Beide keren is hij vrij onopvallend op de achtergrond, dus ik denk niet dat we daar iets achter moeten zoeken. Wel scherp opgemerkt, had het nog niet gezien.

Ja had ik al bang voor eigenlijk. Voetgangers zullen waarschijnlijk wel vaker voorkomen ook.

Had het ook nog niet opgemerkt. Maar als je naar de trailer kijkt, is hij de enige voetganger (of is hij dan toch belangrijk in het verhaal?) die twee keer terugkomt. Dus ze zullen waarschijnlijk veel verschillende soorten voetgangers hebben ontwikkeld, zodat je toch al eventjes moet rijden om twee dezelfde tegen te komen.

Terwijl je bij SA soms 4 dezelfde voetgangers naast elkaar zag stappen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...